نمایشگاه صنایع‌دستی، مبل و منبت و آیین‌های محلی همدان با حضور معاون استاندار افتتاح شد.

شرکت ماهون چوب قم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان،  نمایشگاه صنایع‌دستی، مبل و منبت و آیین‌های محلی همدان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان و مسئولان اداره کل میراث فرهنگی استان افتتاح شد.

مدیرکل میراث فرهنگی همدان در این آیین گفت: در ادامه برنامه‌های هشتمین جشنواره زمستانی، نمایشگاه صنایع دستی و مبل و منبت و آیین‌های محلی با شرکت ۱۰۰ غرفه برگزار می‌شود.

ریحان سروش‌مقدم با بیان اینکه در این نمایشگاه ۶۵ غرفه صنایع دستی و ۳۵ غرفه سوغات وجود دارد، اظهار کرد: ۱۲ استان سوغات خود و پنج استان صنایع دستی خود را در این نمایشگاه ارائه دادند.

وی با بیان اینکه در کنار این نمایشگاه جشنواره اقوام ایرانی نیز برگزار می‌شود، افزود: مراسم کرسی‌نشینی و کرسی‌آرایی در حاشیه این نمایشگاه برگزار خواهد شد و برنامه‌های متنوعی برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مدت هفت روز و از ساعت ۱۵ تا ۲۱ به روی علاقمندان باز است، تصریح کرد: بخش مبل و منبت نیز با توجه به نزدیکی سال جدید و ایام تعطیلات برای رضایت بیشتر مردم برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه حمیدرضا رضایی معروف به «عمو حمید»، به اجرای برنامه جنگ شادی می‌پردازد. در نخستین برنامه این روز، برنامه مفرح و شادی برگزار شد به طوری که همه حضار به ویژه مسئولان استانی و شهرستانی به وجد آمده بودند. شهردار همدان در این مراسم به برندگان جنگ شادی جوایز نقدی پرداخت کرد.

۱۲

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم