نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی در گلستان گشایش یافت

شرکت ماهون چوب قم

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان گفت: نهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی از ظهر امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان در گرگان گشایش یافت.
فرهاد کفایی پور در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار کرد: در این نمایشگاه انواع مبلمان و دکوراسیون داخلی، سرویس خواب، فرش و میز غذاخوری و غیره با شرکت تولیدکنندگانی از ۵ استان کشور به نمایش گذاشته شده است.
وی افزود: در این نمایشگاه تولیدکنندگانی از استان‌های گلستان، تهران، خراسان رضوی، مازندران و فارس حضور دارند و آخرین ساخته‌ها و طراحی‌های خود را عرضه کرده‌اند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان تصریح کرد: نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در ۴۰ غرفه در مساحت بیش از ۶ هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان گلستان دایر شده است.
کفایی پور اظهار کرد: این نمایشگاه به مدت ۵ روز تا ۳۰ آبان از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید علاقمندان دایر است.
وی افزود: حمایت از تولید کننده اساس و هدف برپایی این نمایشگاه ها است و از طریق حضور در این فضا، هم تولیدکنندگان بزرگ و هم کارگاه‌های زودبازده کوچک، موفقیت کسب و کار را در طول سال تجربه می‌کنند.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم