کشف چوب جنگلی کم‌یاب در سیاهکل

شرکت ماهون چوب قم

فرمانده انتظامی سیاهکل از کشف ۶ تن چوب جنگلی کم‌یاب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رمضانعلی پورقاسم عصر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به گزارش‌های مردمی مبنی بر قطع درختان کم‌یاب توسط افراد سودجو در سیاهکل اظهار کرد: ماموران انتظامی سیاهکل موضوع مذکور را پیگیری کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی سیاهکل با تشکیل گروه‌های ویژه در اقدامی غافلگیرانه موفق شدند شش تن چوب جنگلی کم‌یاب را حین انتقال با خودرو کشف کنند و یک نفر دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی سیاهکل، ارزش چوب کشف شده را ۳۵ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: چوب کشف شده به اداره منابع طبیعی سیاهکل انتقال داده شده است.

این مسئول با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده است، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

* توقیف انواع وسیله نقلیه متخلف در ماسال

فرمانده انتظامی ماسال نیز در جلسه مذکور به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: طرح مذکور با موضوع برخورد با وسایل نقلیه متخلف و ناهنجاری در ماسال اجرایی شده است.

وحید اصلانی از توقیف ۱۰۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف در ماسال خبر داد و بیان کرد: تعداد ۹۸ دستگاه خودروی متخلف در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ماسال توقیف شده است.

وی با بیان اینکه وسایل نقلیه متخلف توقیف شده برای انجام مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شدند، تصریح کرد: پلمپ ۲۵ واحد صنفی متخلف و کشف یک کیلو و ۶۸۱ گرم انواع مواد مخدر از جمله نتایج اجرای طرح مذکور در ماسال است.

اصلانی به دستگیری ۲۵ نفر معتاد پر خطر در ماسال اشاره کرد و یادآور شد: کشف هشت فقره سرقت و دستگیری پنج سارق از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ماسال است.

* کشف سیگار خارجی قاچاق در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا نیز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا در آستارا، اظهار کرد: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه‌راه قلعه با کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند و در بازرسی از خودرو ۳۵ هزار و ۹۰۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق را کشف کردند.

رحیم مهدی‌زاده به دستگیری راننده خودروی حامل سیگار قاچاق اشاره کرد و افزود: متهم برای انجام مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شده است.

وی در پایان با تأکید بر اینکه پلیس همواره آماده برخورد قاطع با قانون‌شکنان و قاچاقچیان کالا است، گفت: همکاری و تعامل همه‌جانبه مردم در شناسایی افراد متخلف حائز اهمیت است.

۱۳۹۳۰۴۳۱۰۰۰۶۶۱_PhotoA

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم