۱۳۲ هزار مترمکعب MDF در کشت و صنعت امام خمینی تولید می شود

شرکت ماهون چوب قم

شوشترروز: مدیرعامل کشت و صنعت امام خمینی(ره) از تولید ۱۳۲ هزار مترمکعب MDF در کشت و صنعت امام خمینی(ره) شهرستان شوشتر خبر داد. به گزارش شوشترروز، ناصر مجدی اظهار کرد: برداشت جدید محصول نیشکر کشت و صنعت امام خمینی(ره) شهرستان شوشتر که از هفته‌های گذشته آغاز شده بیش از ۳۱۰ هزار تن باگاس تولید می‌شود.
شوشترروز: مدیرعامل کشت و صنعت امام خمینی(ره) از تولید ۱۳۲ هزار مترمکعب MDF در کشت و صنعت امام خمینی(ره) شهرستان شوشتر خبر داد.
به گزارش شوشترروز، ناصر مجدی اظهار کرد: برداشت جدید محصول نیشکر کشت و صنعت امام خمینی(ره) شهرستان شوشتر که از هفته‌های گذشته آغاز شده بیش از ۳۱۰ هزار تن باگاس تولید می‌شود.
وی با اشاره به تبدیل این باگاس به فرآورده‌های دامی و سایر محصولات خاطر نشان کرد: در شرایط موجود از این میزان باگاس می‌توان ۱۳۲ هزار مترمکعب تولید کرد.
مدیرعامل کشت و صنعت امام خمینی(ره) با اشاره به درآمد این شرکت از فروش MDF تولیدی در سال جاری خاطر نشان کرد: در سال جاری با فروش MDF تولیدی بیش از ۱۳۵ میلیارد تومان درآمد عاید این شرکت خواهد شد.
مجدی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده گفت: در حال حاضر برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تولید ۱۱۵ هزار مترمکعب است و به این دلیل بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان درآمد از این بخش عاید شرکت کشت و صنعت امام خمینی(ره) خواهد شد.
این مدیرعامل افزود: در شرایط کنونی بخشی از باگاس این شرکت به خوراک دام تبدیل، و بخشی دیگر از سایر فرآورده‌های این شرکت به الکل تبدیل می‌شود.
وی در پایان با اشاره به نحوه تبدیل به الکل برخی ضایعات نیشکر کشت و صنعت امام خمینی(ره) گفت: برخی از ضایعات این شرکت‌، به‌ شرکت الکل‌سازی رازی فروخته می‌شود.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم