مبلمان در سرویس جهیزیه

شرکت ماهون چوب قم

در عصر حاضر ،مبلمان دیگر یک کالای تجاری نیست و به یک کالای مصرفی تبدیل شده است .مبل و مبلمان امروزه با سرعت زیادی به سوی مدرنیته در حرکت است و جایگاه خاصی را در بین مردم باز کرده است.در زمانهای نه خیلی دور در جهزیه دختران از مبل هایی استفاده می شده که اکثراً استیل های پر کار و یا مبل های چوب و پارچه ساده بود و یا یه کم دورتر اگر در نظر بگیریم از پشتی و پتو با ملحفه سفید برای زیرانداز استفاده می شد.

اما امروزه با توجه به تغییرات شدید و احساس نیاز و با وارد شدن انواع گوناگونی از مبلمان های جدید ،مبل های کلاسیک و مدرن کلاسیک باعث شده تا مردم بیشتر به طرح،زیبایی و منحصر به فرد بودن مبل توجه می کنند تا به کیفیت و فضایی که اشغال می کند.

اما توصیه می شود در هنگام خرید حتماً به موردی از قبیل نشیمن و فضایی که مبلمان اشغال می کند توجه نمایید.زیرا اگر نشیمن مبل زمانیکه روی آن نشسته اید راحت نباشد آدم را پس می زند و این هم به دلیل رعایت نکردن استاندارد لازم در هنگام ساخت مبلو مبلمان و توجه نکردن به مسائل ارگونومی و اندام انسان است به طور مثال ارتفاع نشیمن بیش از حد کوتاه یا بلند است ،زاویه دسته ها مناسب نیست و عیب های دیگری که با نشستن روی مبلمان قابل تشخیص است.

رنگ مبلمان یکی دیگر از دغدغه های همه در خرید مبلمان است که از دو نظر باید بررسی شود یکی از لحاظ زیبایی و دیگری از لحاظ کیفیت و مقاومت آن در برابر سرما،گرما،بخار آب ،نورو……….

مسئله دیگر دوام و کیفیت مواد به کار رفته در مبل است که این قسمت مستلزم داشتن اطلاعات فنی و تخصصی در زمینه مبل و چوب است و اکثر خریداران به زیبایی ظاهری توجه می کنند.بهتر است از یک کارشناس بهره ببرید.

اما خوشبختانه امروزه با واردات مبلمان های ترک تمامی مواردی که دغدغه های ذهنی یک خانم خانه دار می باشد حل شده است زیرا تمامی مسائل از قبیل زیبایی،استاندارد ،کیفیت و مهمتر از همه سرویس های کامل پذیرایی وخواب را یکجا دیده و متناسب با سلیقه خود خرید می کند.

ودر نهایت مهمترین قسمت قیمت مبلمان است که باید آن را با ارزیابی در بازار و قدرت خرید خریدار بررسی کرد.

برگرفته از سایت samexxonsofa.com

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم