برگزاری مراسم تقدیر از بازنشستگان دانشکده های علوم جنگل و مهندسی چوب و کاغذ

شرکت ماهون چوب قم

به مناسبت هفته معلم و به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و انجمن علمی دانشکده علوم جنگل و مهندسی چوب و کاغذ ضمن گرامیداشت مرحوم استاد ساعی پدرعلوم جنگلداری ایران از اساتید بازنشسته این دانشکده ها درمراسمی که دوشنبه چهاردهم اردیبهشت ماه در سالن شهید شهریاری برگزار گردید تقدیر به عمل آمد.
در ابتدای مراسم رئیس دانشکده علوم جنگل و صنایع چوب و کاغذ ضمن قدر دانی از اساتید بازنشسته و اساتید و دانشجویان گفت: تکریم از اساتید تکریم و شکر خداوند است چون خداوند نیز اولین معلم انسانهاست. و ما باید قدردان زحمات اساتید بازنشسته در محیط های علمی باشیم.
دکتر شعبان شتایی ضمن اشاره به جایگاه والای علمی و معنوی اساتید بازنشسته افزود: با توجه به تجربه و دانش بالای این فرهیختگان، آنها الگویی مناسب برای تعالی سایر اساتید بوده و می توانند باشند.
همچنین دکتر حبشی از اعضای هیات علمی دانشکده علوم جنگل به زندگی نامه و شرح خدمات استاد کریم ساعی در زمینه جنگل اشاره کرد و در ادامه افزود: استاد ساعی در سال ۱۳۳۶ اولین نشریه تخصصی جنگل با نام ” بنگاه جنگل” را منتشر کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در توصیف دکتر ساعی، دکتر جزیره ای سخنی را بیان کرده که می گوید: ” بالاترین و والاترین خدمت استاد ساعی این اندیشه بود که نمیتوان جنگلها را به حال خود رها کرد تا هر کسی به دلخواه خود با آن رفتار کند”که این تعریف نشان از اهتمام و اندیشه دکتر ساعی نسبت به جنگلداری دارد.
در ادامه مراسم اساتید بازنشته هر کدام به به بیان دیدگاه ها و خاطرات خویش در دوره فعالیت در دانشکده پرداختند.
در انتهای مراسم از اساتید بازنشسته دانشکده آقایان دکتر نصرت الله رافت نیا، دکتر خلیل صالحپور، دکتر قربان دردی تکه و دکتر اصغر امیدوار تقدیر به عمل آمد.

download (1)

download (2)

download (3)

download (4)

download (5)

download

dsc_0462

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم