کاناپه راحت و مناسب!!

شرکت ماهون چوب قم
کاناپه یکی از گرانترین عناصر دکوراسیونی است که باید در زمان خرید مبلمان و وسایل به آن توجه کنید زیرا هزینه ای بالا را به خود اختصاص می دهد.کاناپه فضای زیادی را در دکوراسیون اشغال می کند و عنصری است که شما و خانواده,زمان طولانی را روی آن می گذرانید.بهتر از پیش از خرید کاناپه در مبلمان به نکات زیر توجه کنید.

 

-ابتدا مشخص کنید که چگونه قرار است از کاناپه استفاده کنید و در این مورد صادق باشید.آیا از مبل برای نشستن جلوی تلوزیون و مطالعه استفاده می کنید یا به صورت رسمی و برای پذیرایی از مهمان؟ هر یک از این کاربردها,مبلمان مناسب خود را می طلبد.برای دراز کشیدن وتماشای تلوزیون به کاناپه ای بسیار نرم نیاز است,اما برای پذیرایی رسمی از مهمانان به کاناپه ای با سبکی رسمی و البته راحت نیاز دارید.
-تا جایی که توان مالی شما اجازه می دهد,بهترین کیفیت مبلمان را انتخاب کنید زیرا قرار است که سال ها از این کاناپه و مبل استفاده کنید.به یاد داشته باشید که مبل و کاناپه ای با کیفیت متوسط می تواند ده سال عمر کند در حالی که کاناپه ومبلی با کیفیت بالا عمری بیشتر از ۲۵ سال دارد.
-فراموش نکنید که قبل از خرید کاناپه,دست خود را به پشتی آن فشار دهید.اگر حس کردید تو خالی است,کاناپه ساختاری سست دارد و باید داخل آن پر شود.
-قبل از خرید کاناپه را امتحان کنید در همان فروشگاه روی آن دراز بکشید و راحتی آن را امتحان کنید.
-اندازه گیری دقیق فضا را فراموش نکنید.عرض و عمق فضایی را که کاناپه درآن قرار می گیرد,اندازه گیری کنید.پهنای درگاه دری را که قرار است کاناپه را از آن وارد خانه کنید نیز,اندازه بگیرید و این اندازه ها را در هنگام خرید همراه داشته باشید.
-به روکش مبل توجه کنید و ببینید که آیا مناسب با شرایط زندگی شما هست یا خیر.برای مثال,اگر فرزندی بازیگوش دارید,بهتر است کاناپه ای خریداری کنید که روکش آن به راحتی تمیز شود وبه صورتی باشد که لکه وکثیفی را دیرتر نشان بدهد.
-پیش از اقدام برای خرید,با سبک کاناپه ها آشنا شوید و سبک مناسب خود را تعیین کنید,آیا کاناپه ای با دسته بلند می خواهید یا دسته کوتاه یا بدون دسته؟آیا کاناپه مدرن می خواهید یا کاناپه کلاسیک؟کاناپه تمام پارچه را ترجیح می دهید یا کاناپه چوبی؟در هنگام خرید به سبک کاناپه ها دقت کنید.

 

 

منبع نوشته: samexxonsofa .com

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم