آتش سوزی در انبار ۱۰ هزار متری چوب در خیابان فداییان اسلام مهار شد

شرکت ماهون چوب قم

آتش سوزی در انبار ۱۰ هزار متری چوب در خیابان فداییان اسلام مهار شد

سخنگوی آتش نشانی اعلام کرد: انبار چوبی با وسعت ۱۰ هزار متر در خیابان فداییان اسلام کاملا شعله ور شده بود که با تلاش آتش نشانان مهار و عوامل دیگر مهار شد.
سید جلال ملکی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران (بحران نیوز) با اعلام این خبر افزود: در ساعت ۱۳ ظهر روز چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴انبار چوب با ده هزار متر وسعت در خیابان فداییان اسلام، نبش بزرگراه بعثت طعمه حریق شد که موجب حضور ۱۵ ایستگاه آتش نشانی و عوامل ستادی مدیریت بحران تهران شد.

وی با بیان اینکه آتش سوزی مهار شده، گفت: حریق ایجاد شده تحت کنترل درآمده و از سرایت مستقیم آتش جلوگیری شده و آتش سوزی کاملا مهار شده است.

ملکی با بیان اینکه در ساعت ۱۵ عملیات آتش نشانان به پایان رسید، گفت: پس از ایمن سازی محل آتش سوزی و با توجه به گستردگی حریق، تعدادی از عوامل یک ایستگاه تا چند ساعت دیگر به حالت آماده باش در این محل حضور خواهند داشت.

سخنگوی اتش نشانی تاکید کرد: در گذشته نیز این انبار مشکل داشته و سازمان ایمنی آتش نشانی و شهردای تهران طی جلسات مکرر توصیه هایی در جهت ایمن سازی و یا تعطیل کردن این انبار ارائه کرده بودند که متاسفانه با عدم رعایت این موارد، چنین آتش نشانی بزرگی به وجود آمده که خسارت مالی بسیار سنگینی را وارد کرده است.

۶۰۰x450_photo_2015-04-30_15-14-48

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم