آتش سوزی در کارگاه چوب به همت آتش نشانان شهر باران مهار شد

شرکت ماهون چوب قم

آتش سوزی در کارگاه چوب به همت آتش نشانان شهر باران مهار شد
رشت – خبرگزاری نیتنا: مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر رشت از مهار و اطفای کامل آتش سوزی در کارگاه چوب در این شهر خبرداد.
علی مقصودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری نیتنا افزود: به دنبال تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر بروز آتش سوزی در یک باب کارگاه ساخت پالت بدون هیچ معطلی مسئول یکی از واحدهای ستاد فرماندهی چهار دستگاه خودرو از ایستگاه های ۹و ۵ را به محل آتش سوزی واقع در جاده فومن- روبروی میدان میوه و تره بار اعزام کرد.
وی همچنین اظهارداشت: محل آتش سوزی یک کارگاه تولید مصنوعات چوبی بود که در جریان این حادثه بطور کامل دچار حریق شده بود.
مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر رشت گفت: با توجه به اینکه هر لحظه احتمال می رفت شعله های آتش به واحدهای تجاری و مسکونی در مجاورت کارگاه مورد نظر سرایت کند، آتش نشانان به سرعت دست بکار شدند و با قطع جریان برق،گاز و استفاده از تجهیزات آبرسانی و دستگاه تنفسی، عملیات مهار و خاموش کردن این آتش سوزی را از چند جهت آغاز کردند.
وی افزود: آتش نشانان پس از تلاش بسیار موفق شدند از سرایت آتش به ساختمان های همجوار جلوگیری کرده و همچنین در کوتاه ترین زمان ممکن آتش سوزی کارگاه را اطفاء کنند.
مقصودی با بیان اینکه در این حادثه احدی مصدوم نشد، تصریح کرد: هم اکنون کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی دلیل بروز این آتش سوزی هستند.
وی در ادامه به تمامی انبارداران و کارگاه های تولیدی توصیه کرد انبارهای خود را به وسائل ایمنی و اطفای حریق تجهیز تا با هزینه اندک پیشگیری دچار خسارت‌ های مالی گسترده‌ نشوند.

۶

۲۳

۳۷

۴۶

۵۱

index1-300x198

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم