افتتاح پنجمین نمایشگاه برترین های مبلمان منزل

شرکت ماهون چوب قم

تهران – ایرنا – پنجمین نمایشگاه برترین های مبلمان منزل (هدکس۹۳) روز شنبه در محل دائمی نمایشگاه های برترین های ایران آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایرنا، عضو هیات مدیره و دبیر انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون در حاشیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه آخرین طرح ها و دستاوردهای حوزه مبلمان و دکوراسیون شامل انواع مبلمان منزل اعم از مبلمان مدرن و کلاسیک، انواع صندلی و میز ناهارخوری، سرویس خواب، تشک و کالای خواب، لوستر و روشنایی ارائه شده است.

رامین سمیع زاده افزود: در نمایشگاه امسال عرضه بخش عمده ای از این کالاها با تخفیف های ۵ تا ۱۵ درصدی همراه است ضمن آنکه قیمت مناسب، کیفیت خوب و فاصله زمانی که برای تحویل مبلمان مورد نیاز است از جمله ویژگی های این دوره از نمایشگاه است.

وی با اشاره به دوره زمانی برگزاری نمایشگاه، اظهار داشت: بهترین بازه زمانی برای خرید مردم یعنی تا قبل از عید نوروز در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه با شعار ‘مبلمان، نیازمند نگرشی سلامت محور’ جدیدترین دستاوردهای این صنعت را در فضایی استاندارد و با امکانات کافی به نمایش گذاشته است.

وی تصریح کرد: امروز رونق و توسعه کسب وکار و به تبع آن افزایش اشتغالزایی مهمترین خواسته دولت هاست و بر این اساس در هنر صنعت مبلمان نیز هدف اصلی آن است که با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و آخرین تکنولوژی های روز دنیا و نیز ارتقاء جایگاه علمی و دانشگاهی گام های مهمی در راستای توسعه کسب و کارهای این هنر صنعت برداشته شود گامی که اگر به درستی برداشته شود، نه تنها در توسعهٔ صنعتی و شکوفایی اقتصاد اثرگذار خواهد بود بلکه باعث می شود جایگاه خوبی را در بازارهای جهانی کسب کنیم.

دبیر انجمن صنفی مبلمان همچنین ادامه داد: متولی توسعه فقط دولت نیست، بلکه همچون کشورهای توسعه یافته، علاوه بر دولت، بخش خصوصی و تشکل های مردم نهاد (NGO) نیز از بازیگردانان توسعه هستند لذا خانواده بزرگ هنر صنعت مبلمان و دکوراسیون شامل بنگاه های اقتصادی، واحدهای صنفی و صنعتی ، مراکز عرضه و توزیع، تشکل های صنفی و صنعتی، علمی و بطور کلی همه ارکان فعال در حوزه صنایع چوب، مبلمان و دکوراسیون مصمم هستند تا نقش و رسالت تاریخی خود را در فرآیند توسعه کشور عزیزمان ایران ایفا کنند.

وی در خصوص ویژگی های نمایشگاه امسال گفت: از جمله ویژگی های این نمایشگاه زمان مشارکت کنندگان آن هستند که همگی مورد تائید انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون بوده و قابلیت فروش و تحویل اجناس در مناسب با قیمت رقابتی و تیراژ بالا را دارا هستند.

پنجمین نمایشگاه برترین های مبلمان منزل ‘هدکس۹۳’ تا روز جمعه ۱۹ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های برترین های ایران از ساعت ۱۰صبح تا ۸ شب پذیرای حضور علاقه مندان است.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم