گروه تولیدی و صنعتی چهارچوب

شرکت ماهون چوب قم

با بیش از دو دهه سابقه کارحرفه ای و اجرای بیش از یکصد پروژه دولتی و خصوصی درون و برون مرزی متشکل از آرشیتکت ها و طراحان داخلی متخصص همچنین با در اختیار داشتن کارخانه ای مجهز با بهره گیری از پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا و توان تولید منحصر به فرد و تجربه گران بهاء در زمینه تولید محصولات متنوع از چوب طبیعی و ام دی اف آمادگی خود را برای همکاری در انجام پروژه های مبلمان مسکونی و اداری در ایران و کشورهای منطقه اعلام می دارد.

دفتر فروش و نمایشگاه : سعادت آباد ، انتهای بلوار فرحزادی
میدان کتاب ، خیابان کوهستان ، پلاک ۶ ، واحد ۲
تلفن : ۲۲۰۷۴۰۱۰ ۰۲۱– ۲۲۰۷۰۷۰۴ ۰۲۱– ۰۲۱۲۲۰۷۵۲۷۲
کارخانه : ابتدای اتوبان قم – شهرک صنعتی شمس آباد
پست الکترونیک : info@ChaharChoob.com

سایت:http://chaharchoob.com/

Maskoni-11

در ساخت درب و چهارچوب چوبی قسمت کلاف درب از ترکیب چوبهای سوزنی ، پهن برگ و روکش های طبیعی استفاده شده و قابهای درب از ترکیب ام دی اف ، چوب و روکش های طبیعی چوب توسط ماشین آلات مدرن با اجرای کار دقیق در خطوط و سطوح کار استفاده میشود. رنگ شامل گیاهی جذبی ضد آب ، رنگ پلی استر و رنگ پلی اورتان می باشد.

Maskoni-66
کابینت شامل یونیت با لترون ، MDF و PVC رنگی و یا سفید با درب تمام چوب طبیعی ، ام دی اف و ممبراند در انواع مدرن و کلاسیک با یراق آلات و اکسسوری های متنوع که قبلا توسط طراحان حرفه ای این مجموعه با در نطر گرفتن سلیقه و جزئیات مورد نظر مشتریان طرح ۳ بعدی آن قبل از تولید ارائه خواهد شد

Maskoni-22

 

شامل کلاف چوب بائوی روسی و صفحات MDF با ضخامت ۸ میلیمتر جهت طرفین کلاف می باشد که با اجرای ورق های ۳ میلیمتری MDF به عنوان شبکه داخلی مونتاژ و مجموعه آن به علاوه روکش چوب طبیعی مورد نظر طی عملیات پرس آماده مراحل بعدی شامل دور کردن درب و رنگ آمیزی بر اساس سفارش مشتری میگردد.

Maskoni-33

درب ام دی اف شامل کلاف چوب بائوی روسی و صفحات MDF با ضخامت ۸ میلیمتر جهت طرفین کلاف بر اساس ابعاد مورد سفارش که با اجرای ورق های ۳ میلیمتری MDF به عنوان شبکه داخلی جاگذاری شده و مجموعه آن طی عملیات پرس آماده مراحل بعدی شامل حک CNC، روکش PVC و دور کردن درب بر اساس سفارش مشتری میگردد.

 

Maskoni-44

 

درب پروفیلی شامل کلاف درب از ترکیب ام دی اف و تخته سه لایی ساخته و در سرتاسر کلاف داخل شیار قطعات پروفیلی MDF با روکش PVC یا چوب طبیعی به صورت فاق و زبانه توسط ماشین آلات مدرن با اجرای کار دقیق در خطوط و سطوح کار جاسازی میشود و در پایان بر اساس سفارش مشتری ضمن دور کردن درب و بسته بندی آماده تحویل میگردد.

Maskoni-55

 

کمد به صورت باکس مستقل و دیواری شامل یونیت با لترون یا MDF رنگی و یا طرحدار شامل طبقات ، کشو و رگال و درب به صورت باشو یا ریلی با چوب طبیعی یا ام دی اف ملامینه و ممبراند مطابق سفارش مشتری تولید می شود. هم چنین امکان نصب انواع اکسسوری های متنوع و کاربردی کمد بنا به نیاز و سفارش مشتری وجود دارد.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم