انجمن تولید و صادرکنندگان مبل و منبت ملایر تأسیس شد

شرکت ماهون چوب قم

نائب رییس اتاق بازرگانی استان همدان،‌ گفت: پس از پیگیری های فراوان انجمن تولید و صادرکنندگان مبل و منبت ملایر تأسیس شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه همدان،‌” حسن بهرامی”، در این رابطه افزود: به همت اتاق بازرگانی ملایر با مساعدت اتاق بازرگانی استان، با مجوز رسمی از اتاق بازرگانی ایران با دعوت از اعضای مرتبط با مبل و منبت با نظارت نماینده دولت از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر و حمایت ویژه نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری ویژه شهرستان، انتخابات هیأت موسس انجمن مبل و منبت ملایر برگزار شد.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی استان، براساس قانون ماده پنج قوانین اتاق بازرگانی، ایجاد تشکل ها و ساماندهی فعالان اقتصادی در رشته های تخصصی را امری اجتناب ناپذیر و از اهداف اساسی اتاق بازرگانی دانست.

بهرامی با اشاره به اینکه راه اندازی این انجمن هرگز باعث عدم پیشرفت دیگر حوزه ها و اتحادیه هایی که در این بخش فعالیت دارند،‌ نخواهد شد، ‌اظهارکرد: بلکه توان بخش خصوصی را در این حوزه بالاتر می برد.

وی افزود: با ایجاد هیأت موسس مراحل اولیه به ویژه تدوین اساسنامه انجمن از سوی برگزیدگان هیأت موسس تهیه و پس از مراحل قانونی و ثبت آن  در مراجع قانونی، زمینه برای مرحله دوم انتخابات سراسری هیأت مدیره در یک دوره دو ساله فراهم می شود.

سرپرست اتاق بازرگانی ملایر اظهارکرد: از وظایف هیأت موسس جذب اعضا بدین صورت است که تمامی فعالان این صنعت در بخش منبت و مبل و حتی صنایع دستی مرتبط با این شغل در صورت تمایل در کاندیدا شدن هیات مدیره رسمی با دریافت کارت بازرگانی یا کارت عضویت در اتاق بازرگانی و یا در صورت رای دادن، عضو انجمن مبل و منبت هستند.

بهرامی ‌یادآورشد: این انجمن با همفکری اعضا و حمایت از سوی اتاق بازرگانی و سازمان صنعت، معدن و تجارت قادر به اعزام هیات های تجاری به کشورهای هدف و دعوت از هیات های خارجی به استان به ویژه پایتخت مبل و منبت ایران در شهرستان ملایر است.

وی ‌افزود: شرکت در نمایشگاه های بین المللی و ایجاد دفاتر نمایندگی در مراکز تجاری ایران در حوزه کشورهای هدف و  بررسی مشکلات و مطالبه حق و حقوق اعضا و دیگر فعالان اقتصادی در این بخش از جمله اهداف اصلی این انجمن است.

سرپرست اتاق بازرگانی ملایر، ‌تصریح کرد: به نوعی این انجمن تنها نماینده رسمی مبل و منبت استان  است و در آینده در راستای مشاوره دادن برای اتخاذ تصمیمات اجرایی به بخش های دولتی و خصوصی در سطح کشور نقش بی بدلیلی را دارا خواهد بود.

بهرامی حضور تمامی اقشار این صنف زحمتکش را برای عضو شدن در این انجمن خواستار شد و افزود: با رأی گیری از افراد با تجربه و پُرتوان در حوزه منبت و مبل، تعداد پنج نفر به عنوان عضو اصلی هیأت موسس انتخاب شدند.

وی اظهارکرد: ناصر قنبرگنبدی به عنوان رئیس هیات موسس وبه  ترتیب رأی اسکندر صحرائی، عباس روزبهانی، حسین قنبرگنبدی، علی مصطفی نوروزی به عنوان اعضای اصلی و علی مطلبی و محمدرضا ترکاشوند به عنوان عضو علی البدل و مصطفی روستایی به عنوان بازرس انتخاب شدند و انجمن به صورت رسمی شروع بکار کرد.

بهرامی از مساعدت های بی دریغ نمایندگان در مجلس شورای اسلامی وهمکاری و تعامل مسئولین دولتی و خصوصی استان و شهرستان در جهت رفاه حال مردم فهیم و فرهنگی ملایر  تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا؛ ” حسن بهرامی”، به عنوان نائب رئیس اتاق استان و سرپرست اتاق بازرگانی ملایر، ایجاد اتاق بازرگانی در سال ۸۷ ، ایجاد گمرک در سال ۸۹ و ایجاد اداره ارزش افزوده مالیاتی در سال ۹۲ و تأسیس انجمن تولید و صادرکنندگان را در کارنامه خود دارد.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم