توانمندی در رقابت با کشورهای مدعی در صنعت چوب/ ایران هومکس ۹۸ قوی‌تر از گذشته

شرکت ماهون چوب قم

توانمندی در رقابت با کشورهای مدعی در صنعت چوب/ ایران هومکس ۹۸ قوی‌تر از گذشته

 

ایران مراسم نیوز: بنیان‌گذار برند هنردوست معتقد است: قادریم بهتر از بسیاری از کشورها که در صنعت چوب مدعی هستند فعالیت، رقابت و محصول خود را عرضه کنیم.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، به بهانه بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان منزل به سراغ مصطفی محمودخانی می‌رویم، فردی که با اشتیاق از تلاش برای رقابت و کیفیت برتر سخن میگوید و عنوان می‌کند: تولید ما مبلمان خانگی صنعتی است، تمام محصولات را سعی میکنیم از بهترین برندها و مواد خریداری و پس از کلاف و مونتاژ به مشتری عرضه کنیم.
وی ادامه داد: چوبی که برای محصولات به کار می‌بریم معمولا راش و پارچه ها از بهترین نوع پارچه است. از نظر قیمت نیز به دلیل این‌که صفر تا صد محصول را خودمان تولید میکنیم سعی کرده ایم که پایین ترین قیمت را نسبت به کیفیت عرضه کنیم.
بنیان‌گذار برند هنردوست تصریح کرد: به دلیل تجربه حضور در نمایشگاه ترکیه اکنون عملکرد بهتری ارائه می‌دهیم و میخواهیم ثابت کنیم بهتر از بسیاری از کشورها که در صنعت چوب مدعی هستند رقابت و محصول خود را عرضه می‌کنیم.
هنردوست درخصوص اهمیت حضور در نمایشگاه مبلمان گفت: امسال دومین باری است که در نمایشگاه مبل شرکت کردیم. این امر از این جهت که بسیاری از مردم از شهرستان ها به نمایشگاه آمده و  برند را از نزدیک دیده و خریداری می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است. از این‌رو امسال قوی تر از پارسال در نمایشگاه حضور یافتیم. خوشبختانه امسال بازدیدکننده به خصوص از شهرستان زیاد و غرفه‌داران نیز قوی‌تر شرکت کرده اند.

منبع نوشته: http://www.iranmarasemnews.com/fa/News/11503/توانمندی-در-رقابت-با-کشورهای-مدعی-در-صنعت-چوب-ایران-هومکس-98-قوی‌تر-از-گذشته

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم