تورم عامل اصلی رکود نمایشگاه مبلمان۹۸

شرکت ماهون چوب قم

تورم عامل اصلی رکود نمایشگاه مبلمان۹۸/ غرفه مبلمان تهران میزبان بهنوش بختیاری

 

ایران مراسم نیوز: مدیریت نمایندگی مبل تهران در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان منزل گفت: امسال متاسفانه نمایشگاه رونق سال‌های گذشته را ندارد و اولین دلیل آن نیز تورم موجود است که موجب شده قیمت‌ها افزایش و کیفیت مواد اولیه کاهش یابد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، ترابی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری عنوان کرد: محصولات ما به دلیل این‌که صفر تا صد محصول زیر نظر شرکت کارشناسی خودمان ارزیابی می‌شود، از کیفیت بالایی برخوردار است و با دو سال ضمانت کارت تعویض به خریدار عرضه می‌شود.
وی ادامه داد: مبلمان تهران اکنون نزدیک به ۲۵ سال است که فعالیت میکند و مجموعه ای است که استاندارد به آن تعلق گرفته است. مشتریان ما تاکنون راضی بوده اند به طوری‌که خانم بهنوش بختیاری که از مشتریان ما است روز اول نمایشگاه از غرفه مبل تهران بازدید کرد.
مدیریت نمایندگی مبل تهران درخصوص تفاوت نمایشگاه داخلی با نمایشگاه‌های خارج از کشور تصریح کرد: در نمایشگاه ترکیه که حضور یافتم متوجه شدم در آن‌جا تنها تبلیغات انجام می‌شود و اجازه فروش در غرفه را ندارند اما در نمایشگاه ایران فروش و دادوستد اتفاق می افتد.
ترابی تاکید کرد: تولیدکنندگان داخلی ما قابلیت های زیادی دارند اما خدمات‌دهی به آن ها ضعیف است و یک تولیدکننده باید از هزاران مانع عبور کند. با این وجود برندهایی که از نظر مالی قوی هستند با مانع کمتری روبه رو میشوند، زودتر استاندارد میگیرند و مطرح میشوند با وجود این‌که شاید محصول با کیفیت پایین تری نیز ارائه دهند.

منبع نوشته: http://www.iranmarasemnews.com/fa/News/11506/تورم-عامل-اصلی-رکود-نمایشگاه-مبلمان98-غرفه-مبلمان-تهران-میزبان-بهنوش-بختیاری

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم