با الدوزلار در نمایشگاه مبلمان ۹۸

شرکت ماهون چوب قم

با الدوزلار در نمایشگاه مبلمان ۹۸/ تامین ۱۰درصد از اشتغال کل جمعیت ایران در صنف چوب

 

ایران مراسم نیوز: مدیریت شرکت الدوزلار(خانه زیبای من) در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان منزل گفت: ده درصد از اشتغال کل جمعیت ایران را صنف چوب تامین میکند و در صورتی که سرمایه مناسبی به این صنف اختصاص یابد این میزان به ۳۰ درصد نیز میرسد.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، مصطفی غلامی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری عنوان کرد: ده درصد از اشتغال کل جمعیت ایران را صنف چوب تامین میکند در صورتی که سرمایه مناسبی به این صنف اختصاص یابد این میزان به ۳۰ درصد نیز میرسد و ما دیگر احتیاجی به نفت نداریم. به عنوان مثال در شرکت الدوزلار در یک سالن ۲۰۰۰ متری ۱۲۰ نفر مشغول به کار هستند کدام صنف می‌تواند به این میزان اشتغالزایی داشته باشد؟
وی ادامه داد: فعالیت ما از سال ۷۸ شروع  شده و در این مدت پیشرفت خوبی داشته ایم، حدود سه سال است که مجموعه را گسترش داده‌ایم و در اکثر ایران نمایندگی داریم. فعالیت شرکت در زمینه سرویس خواب با کالای خواب است. وجه تمایز در به‌روز بودن مدل ها و طرح ها است به طوری که مدل‌هایی که ما اکنون تولید میکنیم بعد از دو سال همکاران از آن کپی میکنند.
مدیریت شرکت الدوزلار گفت: ما هر سال در نمایشگاه مبلمان شرکت میکنیم و در نمایشگاه عراق نیز ۳ سال شرکت کرده‌ و صادرات ما امسال به این کشور بهتر بوده است.

منبع نوشته: http://www.iranmarasemnews.com/fa/News/11511/با-الدوزلار-در-نمایشگاه-مبلمان-98-تامین-10درصد-از-اشتغال-کل-جمعیت-ایران-در-صنف-چوب#prettyPhoto

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم