ضرورت حمایت از تولیدکنندگان صنعت مبلمان

شرکت ماهون چوب قم

ضرورت حمایت از تولیدکنندگان صنعت مبلمان

ایران مراسم نیوز: مدیریت مبلیران در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان منزل گفت: تولیدکنندگان ما در صنعت مبلمان توانمند هستند اما متاسفانه از آن‌ها حمایت کافی نمی‌شود. اکنون در تامین مواد اولیه مشکل داریم و نمی‌توانیم پارچه وارد کنیم و این مساله به کسب و کار ما لطمه می‌زند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، موسوی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های خارجی از نظم بیشتری برخوردار است. امسال نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته ضعیف‌تر عمل کرده و حضور مردم کمتر بوده است ضمن این‌که شرکت های برند نیز در این نمایشگاه شرکت نکرده اند.
وی ادامه داد: مردم توان خرید ندارند و با وجود این‌که پارسال تورم بیشتر بود با این حال بازدیدکنندگان بیشتری نیز داشتیم اما امسال تورم پایین تر ولی بازدید کمتر است.
مدیریت مبلیران تصریح کرد: بیشتر بازدیدکنندگان ما در نمایشگاه همکارانی هستند که برای نمایندگی رجوع میکنند و این امر نیز به این دلیل است که مدل‌های ما اکثرا جدید است و مشابه  آن‌ها در بازار نیست. شرکت ما تقریبا ۱۷ سال است که در این صنعت فعالیت میکند و سرویس خواب و مبلمان تولید می‌کنیم و در کل کشور نمایندگی داریم.
موسوی افزود: امسال نمایشگاه اربیل عراق را به دلیل آتش سوزی از دست دادیم که متاسفانه در این خصوص نیز از ما حمایت نشد.

منبع نوشته: http://www.iranmarasemnews.com/fa/News/11514/ضرورت-حمایت-از-تولیدکنندگان-صنعت-مبلمان

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم