دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون خانگی اصفهان برگزار می‌شود

شرکت ماهون چوب قم

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون خانگی اصفهان یکشنبه ۲۱ دی‌ماه در محل برگزاری نمایشگاه‌‌های بین‌المللی اصفهان در کنار پل تاریخی شهرستان آغاز به کار می کند .
به گزارش اصفهان بیدار به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، نمایشگاه‌‌‌ امسال در ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی در قالب ۷۵ غرفه تا ۲۵ دی ماه در ساعات بازدید ۱۵ تا ۲۲ پذیرای عموم علاقه‌مندان خواهد بود.
در این دوره با هدف تخصصی کردن نمایشگاه، بخش فروش که هر ساله بحث عمده این نمایشگاه را تشکیل می‌داد، حذف شده تا با برگزاری نمایشگاه به صورت تخصصی، فعالان حاضر در نمایشگاه محصولات این صنعت را در جایگاه ویژه خود به نمایش بگذارند.
این نمایشگاه فرصت‌ بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنعت مبل فراهم می‌آورد تا محصولات و توانمندی‌های خود را در زمینه‌های مبلمان خانگی شامل انواع مبلمان مدرن، کلاسیک و راحتی، سرویس خواب، ناهارخوری، پارچه مبلی، کاور مبل و خدمات وابسته عرضه کرده و با فعالان حوزه‌ کاری خود ارتباط برقرار کنند.
در این نمایشگاه ۷۵ مشارکت‌کننده از استان‌های اصفهان و تهران محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت و فرصت‌های موجود بهره می‌گیرند.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم