روانشناسی انتخاب رنگ مبل و مبلمان ها

شرکت ماهون چوب قم

توزیع مبل و مبلمان در تهران,مبل و مبلمان,مبلمان و مبل,مبل,مبلمان,روانشناسی انتخاب رنگ مبل و مبلمان ها

روانشناسی رنگ مبل و مبلمان ها برای چیدمان اتاق و منزل شما قطعا از اهیمت خاصی برخوردار است.گاهی در انتخاب رنگ مبلمان ومبل می توانید یک طرح مبل زیبا را به دلخواه انتخاب کنید ، ولی از سه رنگ مبل که رویه آنها متفاوت است، استفاد ه کنید.

زنگ ها بسیار اهمیت دارد در صورتی که این نکته توجه نکنید خرید مبل و مبلمان شما بیهوده است و ممکن از خرید خود به شدت پشیمون شوید.

خوب یا بد همیشه ما عاد ت کرد ه ایم که مبل و مبلمان را از یک رنگ فقط انتخاب کنیم ولی در د نیای نوین و عصر جدید یکی از روش های چید مانمبلمان و انتخاب رنگ مبلمان، انتخاب د و یا چند رنگ مبل د ر کنار هم است به شکلی که هارمونی آن حفظ شود و گاهی حتی مبلی به رنگ قرمز، مبل کناری سفید و با گل های قرمز و مبل بعد ی، راه راه قرمز و سفید است و با این حال هماهنگی رنگ ها در آن ها رعایت شد ه است.

عوامل اساسی ترکیب بندی رنگ مبلمان عبارت است:

۱ – تعادل از طریق تقارن: این ساده‌ترین نوع تعادل است، همین امر قرینه شدن جذابیتی را برای بیننده به وجود می‌آورد.

۲ – تعادل از طریق وزن: البته در اینجا منظور وزن بصری است.

۳ _ تعادل بصری: حالتی است که در آن هیچ یک از رنگ‌های اجزای مبلمان و دکوراسیون شما جنبه غالب نداشته باشد و این موضوع به طریق حسی درک می‌شود.

پیشنهاد می کنیم برای انتخاب مبلمان با رنگ موردنظر خود ، حتما رنگی را انتخاب کنید که مطابق با رنگ د یوار – کف اتاق و یا منزل شما باشد به این دلیل که هارمونی

سعی کنید قبل از انتخاب رنگ مبلتان حتما از روانشناس رنگ ها مطلع شوید اطلاع بیشتر از رنگ‌ها باعث می‌شود تا در انتخاب مبلمان و دکوراسیون منزلمان به ترکیب‌بندی رنگ‌ها در یک دست مبل و هماهنگی آن با سایر دکوراسیون و وسایل و حتی دیوارهای محیط مصرف آنها توجه کنید.

منبع:http://furniture-imperial.com/

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم