فعالان خوشه مبلمان قم اصول چوب خشک کنی در هوای آزاد را فراگرفتند

شرکت ماهون چوب قم
قم – خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم گفت: دفتر توسعه خوشه مبلمان با همکاری اتحادیه درودگران و حمایت شرکت شهرکهای صنعتی استان اقدام به برگزاری دوره آموزشی اصول چوب خشک کنی در هوای آزاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهندس روح الله ابراهیمی اظهار داشت: دوره آموزشی اصول چوب خشک کنی در هوای آزاد در شش جلسه دو ساعته طی سه هفته متوالی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره با حضور اعضای کمسیون آموزش و فنی و هیئت مدیره اتحادیه و سایر اعضاء به صورت رایگان اجرا شد ادامه داد: از اهداف برگزاری این دوره ارتقاء مهارت فعالان درودگری استان از نحوه صحیح خشک کردن چوب در هوای آزاد و روشهای نوین چوب خشک کنی و نیز کاهش ضایعات چوب به دلیل روش های غلط و سنتی خشک کردن بود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم بیان داشت: دراین دوره آموزشی که با استقبال بخش خصوصی روبرو شد مباحثی چون، سامان دهی یارد چوب خشک کنی، چوبدستک گذاری صحیح چوب های صنعتی،    شناخت معایب حاصل از خشک کردن در هوای آزاد، پیشگیری از صفات ناشی از خشک شدن چوب، شناخت عوامل تخریب و پوسیدگی چوب و حفاظت و ایمنی چوب های خشک شده مرد بحث و بررسی قرارگرفت و در پایان به اعضای شرکت کننده گواهینامه معتبرارائع گردید.

وی در ادامه یادآور شد: عامل توسعه خوشه کسب و کار مبلمان بدنبال  آن است که با نیاز سنجی علمی ازنیازهای فعالان درودگری در استان اقدام به برگزاری دوره های آموزشی کاربردی نماید.

ابراهیمی خاطرنشان ساخت: در همین راستا تعامل مناسبی با کمسیون آموزش اتحادیه درودگران قن بوجود آمده است ودوره های آموزشی مناسبی برای اجرا در سال آینده، برنامه ریزی شده است.

 

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم