واگذاری شرکت چوب فریم ساری به بخش خصوصی

شرکت ماهون چوب قم

نماینده مردم ساری در مجلس:
عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: واحد تولید و صنعتی شرکت چوب فریم بخش دودانگه ساری به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار می‌شود.

خبرگزاری بسیج مازندران، محمد دامادی در حاشیه بازدید مدیرعامل بانک ملی از کارخانه چوب فریم،(سنگده ساری) اظهار داشت: بازدیدی که با حضور مدیرعامل بانک ملی و مدیر شرکت توسعه سرمایه‌گذاری بانک ملی از شرکت چوب فریم صورت گرفت، قرار شد این واحدصنعتی با مشارکت بانک ملی به سرمایه‌گذار بخش‌ خصوصی واگذار شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های نه چندان دور حدود هزار و ۲۰۰ کارگر در این شرکت مشغول کار بودند، افزود: در حال حاضر تنها ۲۳۰ کارگر در شرکت چوب فریم اشتغال دارند که سبب کاهش چرخه اقتصادی استان شد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چوب‌های درجه چهار قابلیت استفاده در این شرکت را دارند، افزود: برنامه داریم در این شرکت مصنوعات چوبی نظیر مبل، میز و صندلی و ام دی اف تولید کنیم.

دامادی، بازدید از خط سوم کارخانه صنایع چوب کاغذ، شرکت سهامی نکاچوب و کارخانه سیمان مازندران را از دیگر برنامه‌های مدیرعامل بانک ملی ایران دانست و گفت: خط سوم این کارخانه در آینده نزدیک راه اندازی می‌شود.

وی افزود: جلسه بررسی مشکلات صنعت‌گران استان نیز با حضور مدیرعامل بانک ملی کشور در ساری برگزار شد.

۸۱۱۱۱۱۰۱-۵۶۰۶۷۴۹

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم