کابینت ام دی اف و های گلاس سفید مشکی

شرکت ماهون چوب قم

ام دی اف و های گلاس سفید مشکی

ترکیب سیاه و سفید در کوراسیون و کابینت از جمله  طرح هایی هست که بین بعضی از مردم محبوبه و ترجیح میدن کابینت ام دی اف و های گلاس خودشونو با این ترکیب رنگی انتخاب کنن. این ترکیب رنگ اگه با یک طراحی قوی و چشم نواز همراه باشه، میتونه یه فضای مدرن و دوست داشتنی توی آشپزخونه فراهم کنه. بعلاوه رنگ مشکی با خیلی از  رنگ ها ترکیب های خیلی جذاب و زیبایی میسازه و  کار شما برای انتخاب زوج این رنگ راحته. البته میشه گفت زیباترین این ترکیب ها، ترکیب سفید و مشکی کنار  هم است که میتونه توی آشپزخونه خیلی دل انگیز باشه.

تزکیب سفید و مشکی ویژگی های خوب دیگه ای هم داره از جمله اینکه تمیز و منسجمه. به علاوه، این ترکیب به  گونه ای  هست که باقی رنگ ها و لوازم تزئینی در کنارش بیشتر به چشم میاد.

چگونگی هماهنگی رنگ سفید و مشکی

مشکی میتونه در کنار سفید، هماهنگی برخواسته از تضاد تشکیل بده. البته این تضاد به شرطی باعث هماهنگی میشه که بین این رنگ ها تناسب رعایت بشه. همچنین در زمینه ی این ترکیب رنگ، میتونه طرح ها و بافت های مختلف رنگی  استفاده بشه که مساله ی مهم در اینجا، هماهنگی این طرح و بافت ها با رنگ وسایل و لوازم آشپزخانه ست تا این هماهنگی، ترکیب رنگتون رو بیش از پیش چشم نواز کنه.

نورپردازی کابینت سفید مشکی

در آشپزخانه ها با کابینت سفید و مشکی، طراحی نور پردازی یکی از نکات خیلی مهمه که باید بهش توجه کنید. رنگ سفید بازتاب کننده ی خوبی برای نور محسوب میشه و روشن شدن فضای داخل آشپزخونه نتیجه ی استفاده‌ از این رنگه. در مقابل مشکی نور رو زیاد بازتاب  نمیده و جذب نور بیشتری داره و بنابراین باید در نورپردازی حواستون باشه که بخش های  سیاه باعث تیرگی و کم نوری آشپزخانه نشن. البته رنگ سیاه دو نوع مات و براق داره که بین این دو، مات بازتاب نورش خیلی کمتر از نوع براقه.

کابینت مات یا براق؟

کابینت های مشکی مات میتونن به عنوان مکمل با طرح های استفاده بشن. اما اگه دنبال درخشش هستین، مشکی براق میتونه براتون مناسب باشه که نور رو منعکس میکنه و جلوه ی زیبایی به خودش میگیره. البته نقطه ضعف رنگ مشکی براق، نشون دادن رد دست و انگشت و به طور کلی لکه ها ست. این مساله باعث خواهد شد تا شما زمان زیادی رو صرف تمیز کردن کابینت های مشکی براق کنین.

دعوتتون میکنم چندمدل کابینت زیبا با ترکیب رنگ سیاه و سفید رو ببینید.

این مدل از آشپزخونه، به خاطر رنگ سفیدش، القا کننده ی آرامش و آسایش بوده و به خاطر رنگ مشکی حس ابهت رو منتقل میکنه. در این آشپزخانه از کابینت های رنگ سفید و مشکی براق استفاده شده بنابراین درخشندگی زیادی رو ایجاد کرده.

جزیره و پنجره های بزرگ و نورگیری آشپزخانه باعث دوست داشتنی شدن این فضا شده است.

رنگ های سیاه و سفید مکمل های بسیار خوبی میتونن باشن. این ترکیب خنثی ست و می تونه با طیف وسیعی از رنگ ها استفاده بشه و ظاهر خیلی ایده آلی داشته باشه. در این عکس رنگ قرمز به عنوان مکمل مشکی و سفید به کار رفته و نمای زیبایی به دکوراسیون آشپزخانه داده. البته بهترین قرمزی که بهتره در ترکیب با سیاه و سفید بکار بره، قرمز ماته.

یه آشپزخانه ی دیگه و ترکیب رنگ سفید و مشکی. میبینید که بخش سفید مثل کف و سقف بازتاب کننده های بسیار خوبی هستن و بخش مشکی بااینکه نسبتاً براقه اما نسبت به بخش های سفید بازتاب نور کمتری داره.

اینم یه مدل دیگه از این ترکیب و مشاهده ی بازتاب نوری . البته تفاوت این آشپزخانه با نمونه ی قبلی در بازتاب نور توسط کابینت های مشکیه. اینجا  کابینت های مشکی بازتاب خیلی خوبی از نور دارن.

نورگیری و روشنایی بسیار عالی در این آشپزخانه باعث شده کابینت  و جزیره جلوه ی خوبی داشته باشه.

چیزی که در این آشپزخانه مقداری توی ذوق ما میزنه، دلگیری بیش از حد این فضاست. این دلگیری بخشیش به سقف تیره ی آشپزخانه برمیگرده و بخشی دیگرش به نورپردازی ضعیف اینجا. قبلاً هم گفتیم در آشپزخانه هایی با کابینت مشکی و سفید، نورپردازی اهمیت خیلی زیادی داره.

بازهم دلگیری فضا. این جا مشکل نورپردازی کمتری داره و بیشتر تناسب مقدار رنگ ها که در مورد اهمیتش قبلاً صحبت کردیم در این آشپزخانه مطرحه.

یک آشپزخانه ی بسیار ساده با کف تیره. البته اینجا مشکل نورپردازی یا دلگیر بودن رو نداریم اما شاید بهتر بود با انتخاب سرامیک های روشن برای کف آشپزخانه، مقداری به چشم نوازی فضا اضافه می شد.

بازهم یه مدل دیگه با روشنایی و نورپردازی عالی

یه جزیره ی شکسته با طرح کفپوش بسیار عالی که نمای چشم نوازی داره. همونجور که قبلا هم گفتم ترکیب سفید و مشکی میتونه مکمل رنگهای جانبی مختلفی بشه. این طرح چوب مکمل بسیار خوبی برای کابینت مشکی با دیوار های سفیده

توی این آشپزخانه چیزی که شاید یه مقدار آزاردهنده باشه شلوغی بیش از حد فضا و کوچیکیشه. جزیره ی وسط فضا رو محدود تر کرده و اثر منفی روی طرح آشپزخانه گذاشته.

فضایی دلباز و نورگیر که با طرح چوب و میز چوبی، حالت گرم و صمیمی به خودش گرفته. باز هم میبینیم که طرح و رنگ سوم در کنار کابینت سفید مشکی، چقد میتونه فضای ما رو دلپذیر کنه.

طرح این آشپزخانه به دلیل وجود کف چوبی و طرح کلاسیک روی کابینت بسیار گرم به چشم میاد. طرح چوب میتونه به گرمای فضای آشپزخانه کمک کنه.

یک مدل از طرح مشکی براق. اینجا به علت مشکی بودن کابینت ها و کف ممکنه خیلی دلخواه خانم های ایرانی نباشه اما به هرحال میشه یه طرح مدرن محسوبش کرد.

منبع نوشته: http://bazarechoobeiran.com/2019/05/12/کابینت-ام-دی-اف-و-های-گلاس-سفید-مشکی/

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم