کتاب کارآفرینان و هنرمندان منتخب صنعت مبلمان قم رونمایی شد

شرکت ماهون چوب قم

 

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قم،‌طی مراسمی با حضور کارآفرینان و هنرمندان صنعت مبلمان و چوب استان قم کتاب کارآفرینان این صنعت رونمایی شد.
مهندس طیبی نژاد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام حزن و اندوه بانوی گرامی اسلام فاطمه زهرا (س) گفت: مجموعه همکاران ما در شرکت شهرک های صنعتی استان قم در تلاشند تا به عنوان تسهیل کننده در خدمت صنعتگران محترم در عرصه اقتصادی باشند.
وی فعالیت ۴۰۰۰ واحد کارگاهی و اشتغال ۲۰،۰۰۰ نفر در رشته چوب و مبلمان را در استان قم حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: صنعت چوب و مبلمان قم قدمت و ریشه ای کهن در گذشته استان قم دارد و و تلاش کارآفرینان در این صنعت جای تقدیر داشته و می بایست از آن به شایستگی تجلیل کرد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم ، کار علمی را لازمه پیشرفت و توسعه دانست و بیان داشت: صاحبان حرفه چوب و مبلمان می بایست توأمان با ایجاد بسترسازی و فرآهم آوردن خاستگاه مشتریان در جهت تولید ملزومات چوبی و مبلمان حرکت کند.
وی همچنین تهیه و تدوین کتاب کارآفرینان و هنرمندان صنعت مبلمان و چوب استان قم را که حاصل زحمات معاونت صنایع کوچک شرکت و عامل توسعه خوشه مبلمان و چوب استان می باشد را مورد تقدیر قرار داد.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعت استان قم همچنین سرمایه گذاری چند میلیاردی شرکت شهرک های صنعتی استان قم در احداث شهرک صنعتی قنوات بعنوان اولین شهرک تخصصی چوب کشور را بسیار مهم و سودمند دانست و گفت: امروز شهرک صنعتی ثامن الائمه بعنوان یک الگو در میان شهرک های صنفی تخصصی کشور مطرح بوده و این بعنوان یک فرصت در اخیتار صنعتگران چوب استان قم است.
مهندس طیبی نژاد ،از ایجاد فروشگاه مرکزی تخصصی چوب و مبلمان در شهرک صنعتی ثامن الائمه (قنوات) خبر داد و گفت: عرضه محصولات چوبی استان قم در کنار واحدهای تولیدی بسیار سودمند بوده و این مهم می تواند توان رقابتی واحدها را افزایش داده و در جهت شناسایی و رفع نیاز مشتری مؤثر باشد.
همچنین در ادامه این مراسم امیر ولی ، عامل توسعه خوشه مبلمان و چوب استان قم نیز طی سخنانی گزارشی از اقدامات انجام شده در تدوین کتاب کارآفرینان و هنرمندان منتخب صنعت مبلمان قم ارائه نمود.
در ادامه علی صفایی ،‌رئیس اتحادیه درودگران نیز ضمن تشکر از حمایت های شرکت شهرک های صنعتی استان قم در فعالیتهای صنعتی چوب و مبلمان استان قم خواستار ایجاد موزه ای جهت نگهداری آثار چوبی و مبل استان قم شد.
گفتنی است در پایان این مراسم ، کارآفرینان برتر صنعت مبلمان و چوب استان قم مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

IMG_0014

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم