گروه صنعتی کهربا

شرکت ماهون چوب قم

کالا در ابتدا تحت نام بازرگانی قاسمی فعالیت خود را آغاز نمود و پس از ۱۱ سال شرکت بازرگانی کهرباکالا را در سال ۷۹ به ثبت رسانید، و فعالیت خود را با رسالت واردات و صادرات و خدمات مهندسی در زمینه صنایع چوب تحت این نام ادامه داد و با تمرکز در بخش مصنوعات دکوراتیو واردات کفپوشهای اج دی اف و کالاهای وابسته کالیونا را بطور انحصاری و سایر مواد اولیه مورد مصرف صنایع چوب نظیر ام دی اف، اچ پی ال، یراق آلات و اکسسوریز کابینت را از آلمان و ترکیه آغاز نمود.

پس از ارائه خدمات در بخش تولید و اجرا و همچنین واردات کالا، شرکت تولیدی صنعتی امید خاورمیانه را در زمینی به وسعت ۵۰۰۰ مترم مربع در شهرک صنعتی ایوانکی احداث و در تهران به ثبت رسانید تا فعالیتهای تولیدی خود در بخش مصنوعات چوبی و خانگی وسعت بخشد که در این مسیر پروژه های بین المللی و انبوه نظیر برج بین المللی تهران و هتل ایبیس (اکور فرانسه) جزو افتخارات این شرکت میباشد و پس از توسعه مجدد شرکت افراساز را در سال ۱۳۹۱ در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع به مجموعه خود اضافه و تولیدات پلیمری شامل کامپوزیتهای جوب پلاست و چسبهای گرماذوب را به سبد کالای خود اضافه نمود.

هم اکنون گروه صنعتی کهربا با تکیه بر دانش فنی و تکنولوژی تولید بعنوان گروه دانش محور فعالیتهای خود را در نوآوری و کیفیت متمرکز و با بهره گیری از نیروهای متخصص محصولات وارداتی را بومی سازی نموده و با کیفیت رقابتی به بازار عرضه می نماید. و با دورنمای نفوذ به بازارهای بین المللی فعالیتهای خود را توسعه و کیفیت را هر لحظه ارتقا خواهیم بخشید.

دفتر مرکزی
نشانی : ایران – تهران – خیابان سهروردی شمالی – کوچه افشار جوان – پلاک ۱۴ – طبقه ۴ غربی
تلفن:
۰۲۱۸۸۷۴۶۶۷۶

فکس:۰۲۱۸۸۷۶۳۳۷۶

موبایل: در صورت تمایل به داشتن شماره موبایل مدیران میتوانید از قسمت تماس با ما درخواست بانک اطلاعات شماره های موبایل اصناف چوب را ارسال فرمائید.

سایت:www.larix.ir
پست الکترونیک:
emad@kkc.ir
info@larix.ir

۷۲۴۴۷-MedPic ۷۲۴۴۸-MedPic ۷۲۴۵۱-MedPic ۷۲۴۵۳-MedPic ۷۲۴۶۰-MedPic ۷۲۴۶۱-MedPic ۷۲۴۶۹-MedPic

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم