گروه مبلمان پرواز

شرکت ماهون چوب قم

گروه مبلمان پرواز با چند دهه تجربه در زمینه ساخت و تولید مبلمان زیر نظر اساتید کارخانه مبل ایران که از برترین کارخانه­ های تولید کننده و صادر کننده مبلمان کشور است، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲رسماً آغاز نمود. این گروه تا به امروز همواره بر تولیدات داخلی تکیه داشته و در این زمینه با افتخار به عنوان یکی از حامیان تولید و عرضه مستقیم محصولات داخلی شناخته می شود. گروه مبلمان پرواز همواره هدف خود را ارتقاء کیفی محصول داخلی و پیشرفت تخصصی در زمینه مبلمان قرار داده و در راستای تحقق این امر قدم های استواری برداشته است .
ما مفتخریم که در طول ۶ سال اخیر بیش از ۳۸ مدل متنوع مبل راحتی و کلاسیک به مصرف کنندگان گرامی عرضه نموده ایم. در حال حاضر، ۱۳ مدل مبلمان (۱۰ مدل مبل راحتی و ۲ مدل کبل کلاسیک) در دست تولید است. ۱۰۰ درصد مراحل تولید مبلمان راحتی در کارخانه گروه مبلمان پرواز تولید و به بازار مصرف روانه می گردد. ارسال محصولات گروه مبلمان پرواز در ابتدای فعالیت در استان تهران و در طی سالیان اخیر، ارسال سفارشات به تمامی استان های کشور و حتی به خارج کشور صورت گرفته است.
گروه-مبلمان-پرواز

طراحی و تولید :
در مجموعه گروه مبلمان پرواز مرحله طراحی تا ساخت، همراه با نظارت متخصصین و با رعایت اصول استاندارد صورت می گیرد. تمامی محصولات گروه مبلمان پرواز بر اساس اصول ارگونومیک طراحی و سپس وارد مرحله نمونه سازی می گردد. در نمونه سازی هر محصول، قطعات به صورت جداگانه و با رعایت اصول اتصالات و استاتیک ساخته شده، مورد بررسی و ارزیابی مجدد قرار می گیرد. سپس نمونه کامل برای قالب گیری و سری سازی به همراه نقشه فنی و تفکیکی قطعات به واحد تولید فرستاده می شود
مبلمان های راحتی گروه مبلمان پرواز به سبک مبلمان آمریکایی تولید می گردد. مزیت مدل راحتی آمریکایی نسبت به سایر مدل­ها به شرح زیر است:
– کف (تشک) و پشت (کوسن) مبل قابلیت جدا شدن دارد. این مزیت سبب آسودگی حمل و نقل مبل، آسودگی نظافت مبل می گردد. قابلیت جدا شدن تشک و کوسن این امکان را به مشتری می دهد که بتواند بعد گذشت مدتی، با تغییر پارچه یا چرم تشک و کوسن، تنوعی به مبلمان خود داده و نیازی به تعویض و خرید مجدد مبلمان نداشته باشد. همچنین در صورت آسیب دیدن تشک یا کوسن، قابلیت تعویض وجود دارد و نیازی به حمل و نقل کل مبل جهت تعمیر و یا خرید مجدد مبل وجود ندارد.
– ارتفاع کف کمتر و عمق بیشتر در این سبک، سبب می گردد حالت نشستن رسمی نباشد بلکه حالت لم دادن است و میزان راحتی و رفع خستگی این سبک در مقایسه با سایر مبلمان های راحتی بیشتر است.
همچنین کلیه محصولات تولیدی گروه مبلمان پرواز دارای رنگبندی نامحدود بوده و امکان سفارشی سازی محصول در زمینه نوع رنگ، پارچه و چرم مطابق با سلیقه مصرف کننده وجود دارد.

کیفیت کالا :
استفاده از مواد اولیه با کیفیت و استاندارد در مراحل تولید از ویژگی های گروه مبلمان پرواز می باشد. چوب از مهم ترین مواد اولیه صنعت مبلمان بشمار می آید. چوب های بکار رفته در محصولات این مجموعه، بنا به نوع و نیاز محصول متفاوت بوده که در اغلب موارد از چوب های جنگلی مانند راش و چوب سفید استفاده می شود. پس از تولید هر محصول، واحد کنترل کیفیت آن را مورد بررسی نهایی قرار داده و محصول در صورت نیاز به واحد تولید مرجوع و رفع اشکال می شود.

ضمانت و خدمات پس از فروش :
ادعای کیفیت بالا به تنهایی اطمینان بخش نمی باشد. گروه مبلمان پرواز با ارائه ضمانت نامه برای تمامی محصولات خود، کیفیت کالا را به مدت سه سال تضمین می کند و در صورت هرگونه خطا در روند تولید و یا بروز اشکال در هنگام مصرف، خود را موظف به رفع آن در کوتاه ترین زمان و بدون دریافت هزینه می داند. قسمت کلاف (بدنه چوبی داخل مبل) و بدنه خارجی (چرم یا پارچه) در کلیه محصولات تولیدی، به مدت ۳ سال دارای ضمانت بی قید و شرط می باشد و در صورت بروز اشکال، ترمیم یا تعویض رایگان صورت می پذیرد. مدت مقرر در ضمانت نامه به معنی ارائه ندادن خدمات پس از آن نمی باشد و کلیه امور خدماتی (تعمیر، رنگ، تعویض رویه و …) تا ۱۰ سال پس از خرید هر محصول توسط گروه مبلمان پرواز تعهد می گردد.
رضایت خاطر مشتریان آرزوی مجموعه گروه مبلمان پرواز است.

Espanish-3-150x150 Espanish-4-150x150 Espanish-2-150x150

 

 

ZARA-3-150x150 zara9-150x150 ZARA-1-150x150 ZARA-2-150x150

ویژگی های مبل کلاسیک زارا :
مبل کلاسیک زارا، جدیدترین مبل کلاسیک گروه مبلمان پرواز، محصولی زیبا و به روز است و در بین سایر محصولات گروه مبلمان پرواز، بالاترین میزان محبوبیت را به خود اختصاص داده است. مبل کلاسیک زارا با ست میز ناهار خوری ۶ نفره نیز ارائه می شود. امکان تولید میز ناهارخوری ۸ نفره و بالاتر نیز وجود دارد. همانطور که جدیدترین محصولات روز بازار مبل کلاسیک را مبلمان های تمام پارچه تشکیل می دهند ، سبک مبل کلاسیک زارا نیز سبک تمام پارچه است . در این بین ، جنس و کیفیت پارچه مبل کلاسیک از اهمیت بسزایی برخوردار است. جنس پارچه استفاده شده در مبل کلاسیک زارا بسته به سفارش مشتریان متفاوت است. هر دو نوع پارچه نانو و چینی قابل سفارش است. پارچه های های مبلی نانو ضد لک و ضد آب ساخت کشور ترکیه است که مرغوبترین پارچه مبل کلاسیک موجود در بازار مبلمان کشور است. این پارچه ها در انواع طرح ها (ساده و گلدار) و انواع رنگ ها قابل سفارش هستند اما عموماً مبل کلاسیک زارا با پارچه های ساده تولید می شود زیرا مبلمان کلاسیک مبلمانی ساده و در عین حال کلاسیک و ترکیبی از چوب و پارچه است.
برای مشاهده قابلیت ضد آب و ضد لک بودن پارچه های مبل کلاسیک زارا، ویدئو مربوط به لکه بری این پارچه را با کلیک بر روی عبارت زیر مشاهده کنید :
پارچه های ضد لک مبل کلاسیک زارا
پارچه های ضد آب مبل کلاسیک زارا
تعداد نشیمن مبل کلاسیک زارا، هفت نفره است و این مبل از لحاظ راحتی نشیمن، در حد قابل قبولی قرار دارد. در کفی این مبل راحتی از فوم مرغوب استفاده شده است که قابلیت تحمل وزن بالا را داشته و حالت ارتجاعی و بازگشتی خود را پس از بلند شدن از مبل، نشان می دهد.
تنوع بی نظیر طرح ها و رنگ های پارچه مبل کلاسیک زارا، دست شما مشتریان عزیز را در انتخاب طرح و رنگ پارچه باز گذاشته است. پس از سفارش این محصول، کارشناسان ما، شما را برای انتخاب رنگ و طرح پارچه مبلی مورد نظرتان راهنمایی خواهند کرد. طیف گستردهای از رنگ های پارچه مبلی خیال شما عزیزان را در ست کردن مبلمان راحتی مورد نظرتان با دکوراسیون منزل راحت خواهد کرد.

قیمت مبل راحتی ۷ نفره بارلی:

Barli1-150x150 Barli2-150x150 Barli3-150x150 Barli5-150x150

 

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی محصولات، نحوه سفارش محصولات و شرایط خرید محصول و پرداخت وجه با کارشناس واحد فروش تماس حاصل فرمایید.
موبایل: در صورت تمایل به داشتن شماره موبایل مدیران میتوانید از قسمت تماس با ما درخواست بانک اطلاعات شماره های موبایل اصناف چوب را ارسال فرمائید.
مدیریت گروه مبلمان پرواز آماده شنیدن سوالات و پیشنهادات شما در جهت بهبود مستمر محصولات و کیفیت خدمات است. ایمیل زیر، پل ارتباطی شما مخاطبان گرامی با مدیریت گروه مبلمان پرواز است.
mobleparvaz@chmail.ir

آدرس کارخانه و نمایشگاه:
تهران – خیابان دلاوران – بین تکاوران و والائیان – پلاک ۶۸
قبل از تصمیم به بازدید از کارخانه و نمایشگاه، با کارشناس واحد فروش، تماس گرفته و زمان ملاقات خود را پیش از عزیمت، هماهنگ نمایید.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم