محصولات چوبی قم به نام تهران فروخته می‌شود

شرکت ماهون چوب قم

قم – خبرگزاری مهر: رئیس هیئت مدیره تعاونی فراگیر ملی صنایع دستی با بیان اینکه لوازم خانگی چوبی قم بسیار باکیفیت است، گفت: بسیاری محصولات چوبی قم به نام تولید شهر تهران با قیمت گزافی در پایتخت به فروش می‌رود.

صادرات محصولات چوبی قم به کشورهای اروپایی

عضو هیئت مدیره شبکه ملی هنرمندان از صادرات محصولات خود به برخی از کشورهای اروپایی خبرداد و گفت: حدود ۷۰ درصد از محصولات چوبی خانگی ایران در قم تولید می‌شود و لوازم خانگی چوبی قم بسیار باکیفیت و برجسته است.

این کارآفرین مصنوعات چوبی با ابراز تاسف از این موضوع که در بازارهای بزرگ تهران بسیاری از فروشندگان هویت بومی محصولات قم را پنهان می‌کنند، گفت: بسیاری از مردم قم محصولات شهر خود را به نام تولید شهر تهران با قیمت گزافی از پایتخت تهیه می‌کنند و بدان افتخار می‌کنند.

فتحی از پیشنهاد خود برای تشکیل شهرک بزرگ و بین‌المللی صنایع دستی قم خبر داد و گفت: با وجود پیشنهادی که بابت تشکیل این شهرک داده‌ایم و می‌توانیم هزینه ایجاد شهرک را از جیب بخش خصوصی تامین کنیم و قم را به شهری جذاب در حوزه گردشگری فراملی بدل نماییم اما مسئولان استان با واگذاری زمین این شهرک در یکی از ورودی‌های استان مخالفت می‌کنند.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم