مبلمان اداری لی یو

مبلمان اداری لی یو تولیدکننده سیستم‏های متنوع مبلمان اداری شامل: – انواع میزهای مدیریت، کنفرانس، پذیرش و … – انواع فایلینگ اداری شامل کتابخانه و … – همچنین پارتیشن اداری (جداکننده سبک) این شرکت از سال ۱۳۸۴ پس از تدوین برنامه استراتژیک خود با ایجاد سازمان‏های فروش، گارانتی و نصب و خدمات پس از فروش، به عنوان سازمانی پویا و مشتری گرا شروع به فعالیت کرده و هم اکنون با پنج گروه محصول جدید خود در زمینه های مختلف منطبق با سلایق گوناگون، طیف وسیعی از نیازهای مشتریان در زمینه مبلمان اداری را پاسخگو است. یکی از ویژگی‏های متمایزکننده برون سازمانی لی یو، تفاوت در نوع ارائه خدمات به مشتریان می‏باشد. همچنین با بهره‏ گیری از پشتوانه سخت افزاری قدرتمند (ماشین آلات صنعتی پیشرفته در زمینه چوب) در بخش تولید و بهره‏ گیری از نرم افزارهای اختصاصی و سیستم‏های گردش اطلاعاتی در بخش خدمات طراحی، کنترل گردش سفارشات و اتوماسیون اداری‏، نمونه های دیگری از ویژگی‏های خاص درون سازمانی این شرکت می‏باشند. اکنون این شرکت با گسترش و تجهیز واحدهای خود و بهره گیری از دانش روز و تجربه کارشناسان در طراحی و تولید محصولات خود و همچنین ارتقا دانش فنی،دامنه فعالیت های خود را افزایش داده و آمادگی طراحی، تجهیز و اجرای کامل انواع سالن های کنفرانس، اجتماعات و آمفی تاتر را در کلیه سازمان های دولتی، خصوصی، هتل ها و … را اعلام می دارد.

موبایل: در صورت تمایل به داشتن شماره موبایل مدیران میتوانید از قسمت تماس با ما درخواست بانک اطلاعات شماره های موبایل اصناف چوب را ارسال فرمائید.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.