شرکت آسیا نگار آی. ان. جی

شرکت ماهون چوب قم

شرکت آسیا نگار آی. ان. جی (ANG) در سال ۱۳۶۸ با کارخانه ای به مساحت ۸۷۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی شکوهیه قم تاسیس گردید. این شرکت در ابتدا با تولید صفحات رویی کابینت با استفاده از ام دی اف و نئوپان پرداخته و سپس با بهره گیری از مهندسین متخصص، ماشین آلات پیشرفته و دانش روز این صنعت، به تدریج محصولات جدیدی چون ورق های پی وی سی،آکریلیک و هایگلاس را متناسب با نیاز و سلائق روز مشتریان روانه بازار نمود بطوری که قیمت های متناسب و کیفیت مطلوب باعث گردید سهم بزرگی از بازار داخلی در اختیار این شرکت قرار گیرد.

تلفن: ۰۲۱۷۷۶۵۵۰۰۵

فکس: ۰۲۱۷۷۶۲۲۶۸۰

پست الکترونیکی: import@ang.ir

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، خیابان ملک، پلاک ۱۴، واحد ۴

لینک: http://www.ang.ir/fa/

درصورتی که وارد کننده ،فروشنده و یا تولیدکننده چنین محصولاتی هستید جهت دسترسی آسان مشتری به شما شرکت خود را به ما معرفی کنید.

صفحه کابینت

زمانی که شما تصمیم به ایجاد فضای کاری مناسب جهت انجام کارهای روزمره در آشپزخانه، انبار و یا اداره دارید، صفحه کابینت های ANG گزینه مناسبی برای انتخاب شما خواهند بود. محصولات ANG در دو نوع مات و براق با رنگ هایی بر گرفته از طرح های طبیعی و فانتزی تولید می گردند. این محصولات بصورت لبه تخت و گرد با سیستم آب چکان ، در سایزها به شما این امکان را می دهند تا ایده های منحصر به فرد خود را در پروژه های مختلف به اجرا در آورید.

ویژگی ها :

ضد خش
تنوع در رنگ و طرح
ضد اسید
مقاوم در برابر سوختگی
دارای مدل های آب چکان دار و معمولی
دارای مدل های دو لب و یک لب
دارای رنگ های براق و مات
سایز بندی های مختلف
استفاده از بهترین نوع روکش HPL

۳

۴

۵

Untitled-1

Untitled-2

 

 

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم