چیدمان هوشمندانه مبلمان منزل

شرکت ماهون چوب قم

فضا های عریض وپهن خانه که خالی دیده می شوند را می توان به کمک مبلمان وکاناپه پرکنید.

برای این منظور بهتر است مبل و صندلی ها را در کنار هم در وسط اتاق قرار دهیدتا فضای وسط را پر کند وحالت دوستانه تری هم داشته باشد,زیر مبلمان حتما یک قالیچه پهن کنید.

ازکجا شروع کنیم

اتاق نشیمن ساده که در آن مبلمان با رنگ خنثی قرار دارد را می توان با چند ترفند ساده ,جذاب وچشم نواز جلوه داد.مثلا در کنار مبلمان کلاسیک خود از آینه وکنسول استفاده کنید.

استفاده از آینه وکنسول کلاسیک گرما را به فضا منتقل می کند.وقتی مبلمان رنگ خنثی دارند وبی طرح هستند,بایک قالیچه برجسته وطرح دار این سادگی و بی روحی را از بین ببرید.

اگر جزو افرادی هستید که دوست دارند هر چند وقت یک بار دکور اتاق را تغییر دهند,باید رنگ دیوار,مبل و قالیچه را خنثی انتخاب کنید تا با ایده های شما جور در بیایند.

چیدمان اتاق های نشیمن باریک از اتاق های بزرگ ومربعی دشوارتر است اما دکور این اتاق ها هم قلق دارد.باید سعی کنید مبل بزرگ را به پشت دیوار بگذارید و صندلی ها یامبل تک نفره را در اطراف آن بچینید.البته در  دو انتهای مبل بزرگ,عسلی ها را بگذارید وتا حد امکان وسایل تزیینی ساده وخلوت انتخاب کنید در این اتاق ها حتما مبلمان را متقارن چیدمان کنید تا فضا زیباتر ومنظم تر به نظر برسد.

اتاق های نشیمن کوچک را فقط با وسایل اصلی همچون مبلمان,میز جلو مبلی,عسلی ها و….پر کنید وتا حد امکان از وسایل اضافه که باعث خفه شدن اتاق می شوند پرهیز کنید.مثلا در اتاقی که مبلمان با رنگ سفید یا خنثی وجود دارد یک فرش ایرانی پهن کنید تا کنتراست لازم در فضا به وجود آید.

با انتخاب هوشمندانه مبلمان و وسایل مناسب,اتاق های نشیمن کوچک را از شلوغی و بهم ریختگی دور کنید.اگر می خواهید اتاق نشیمن شما بیشتر جلوه داشته باشد استفاده از مبلمان کلاسیک پیشنهاد مناسب تری است.دیوارهای تیره با گچ بری های سفید به فضای اتاق جذابیت خیره کننده ای می بخشد.در این اتاق ها مبلمان کلاسیکجذابیت فضا را چند برابر می کند.

البته اگر اتاق نشیمن شما فضای کافی داشته باشد می توانید علاوه بر مبل کلاسیک برای پذیرایی از یک مبل راحتی نیم ست  در جلو میز تلوزیون برای نشیمن اعضای خانواده استفاده کنید.

منبع نوشته: samexxonsofa .com

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم