کار خام یا بدون رنگ چیست؟

نمونه کار خام (رنگ نشده)
شرکت ماهون چوب قم

در اغلب محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی ماهون چوب یا ایران چوب میبینید عبارت «کار خام» یا «رنگ نشده» یا «بدون رنگ» دیده می‌شود.

با توجه به اینکه ماهون چوب تولید کننده صنایع چوبی می‌باشد و به صورت مستقیم محصولات را با پائین ترین قیمت و مطابق سلیقه خریدار به مشتریان عرضه می‌کند. محصولات را به صورت خام یا رنگ نشده در این سایت به فروش می‌رساند تا مشتری بتواند بر اساس سلیقه و رنگ دکوراسیون خود محصول خریداری شده را سفارش دهد.

شما نیز می‌توانید برای اطمینان از اینکه محصولی که انتخاب کردید از چوب تهیه شده و از مواد رزین یا پلاستیکی در محصول استفاده نشده بهتر است محصولات فاخر را به صورت خام تهیه کرده و پس از حصول اطمینان از جنس چوب و عدم وجود رزین یا پلاستیک آن را به دست رنگ کار مورد اطمینان خود بسپارید.

توجه داشته باشید که متأسفانه برخی از فروشندگان سودجو با استفاده از موادی دارای خواص وزنی چوب، محصولاتی ارزان قیمت را با نام محصولات چوبی به مشتری عرضه می‌کنند. که شما می‌توانید با خرید محصول به صورت خام، فریب سوء استفاده کنندگان را نخورید.

نمونه مبلمان خام (کلاف یا اسکلت مبلمان)
نمونه مبلمان خام (کلاف یا اسکلت مبلمان)

در مبل و صندلی یک کار خام را اصطلاحا «کلاف» می‌گویند که همان قطعات چوبی اصلی یا اسکلت مبلمان است.

شما بعد از خرید محصول خام می‌توانید کیفیت چوب، کیفیت چسبندگی نقاط چسب خورده، کیفیت منبت و … را با جزئیات مشاهده کنید که در کارهای رنگ شده به راحتی قابل تشخیص نیست.

همچنین شما با خرید محصول خام میتوانید از یک خرید با قیمت مطمئن اطمینان حاصل کنید و مطمئن باشید کالای مورد نظر را بدون واسطه گری دلال‌ها و با بهترین قیمت تهیه کرده‌اید.

شرکت ماهون چوب علاوه بر فروش محصولات به صورت خام، برای مشتریان خانگی امکان سفارش رنگ محصولات را نیز فراهم کرده. این شرکت با بهترین رنگ کارهای محصولات چوبی در ارتباط است و امکان رنگ کردن محصول مورد نظرتان، مطابق نظر و سلیقه شما وجود خواهد داشت.

بعد از انتخاب محصول مورد نظر از «فروشگاه اینترنتی ماهون چوب» و یا «فروشگاه اینترنتی ایران چوب» برای مشاوره میتوانید از طریق شماره 02537302001 یا شماره همراه و واتساپ به شماره 09037891648 با همکاران ما در ماهون چوب در تماس باشید.

چنانچه شما امکان تحویل کالا در شهر قم (پایتخت صنایع چوبی فاخر) را ندارید. محصول مورد نظر بعد بسته بندی مناسب به شهر مورد نظر ارسال خواهد شد.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم