گروه نوین آرارات

شرکت ماهون چوب قم

کابینت هایگلاس

 

هایگلاس نیز نوعی ام دی اف است با این تفاوت که روکش آن اینبار به غیر از ملامینه با یک لایه پلکسی گلاس پوشانده می شود . پلکسی گلاس نوعی پلاستیک می باشد که ظاهری بسیار شفاف و شبیه شیشه دارد ، جنس پلکسی گلاس از نوعی پلی کربنات شفاف است این ماده نسبت به شیشه سبکتر و مقاومتر است .

تخته های ، هایگلاس  معمولا” دارای یک رو میباشند که توسط یک لایه سلفون محافظت شده  و نمای طرف دیگر سفید ساده از ملامینه و یا کاغذ است . ابعاد مورد استفاده هایگلاس برای کابینت کاران ۲۴۴*۱۲۲ سانتیمتر به ضخامت ۱۷ میلیمتر میباشد .

در خرید این تخته ها باید بسیار دقت داشت تا  نوع مرغوب آن را تهیه کرد چراکه اگر روکش UV خوبی نداشته باشند  در هنگام برش شروع به پریدگی لبه ها میکند . معمولا”  نوع مرغوب آن  دارای پشت ملامینه سفید است و برای هر برگ بسته بندی مجزا در نظر گرفته می شود ، تا هنگامیکه در پالت بر روی یکدیگر قرار می گیرند آسیب نبیند .

درخشندگی هایگلاس

درخشندگی برجسته ترین خصوصیت هایگلاس است . وهمین مشخصه باعث شده است در بازار محصولات چوبی یک سرو گردن دردرجه بالاتری قرار بگیرد زیرا هایگلاس با انعکاس نور و خاصیت شیشه ای که دارد چشمان هر بیننده ای را می نوازد و با ایجاد رنگ های براق  و زنده محیط آشپزخانه ، سالن پذیرایی ، اتاق خواب ، دفتر کار و هرگونه دکوراسیون داخلی را تبدیل به محیطی زنده و حاکی از جریان زندگی میکند.

هایگلاس بخاطر داشتن لایه ای از UV سطحی هموار همراه با بافت های گوناگون و یا طرح هایی از انواع نقش و نگاره های گل و طبیعت ، طرح های اسلیمی ، طرح های ورساچی ، طرح های مدرن و یا طرح چوب های جنگلی  نیز دارا می باشد . پس بخاطر تنوع زیاد  طرح و بافت  می تواند مورد حسن انتخاب و محبوبیت مشتریان قرار بگیرد .

نظافت هایگلاس نیز بسیار آسان است زیرا UV سطحی صیقلی را ایجاد می کند و کافیست با یک دستمال نمدار تمام لکه ها ، چربی ها و خاک را از آن زدود و نیازی به صرف زمان و انرژی مافوقی برای نظافت اش نیست .

 

کابینت خوب

یک کابینت خوب و با دوامی بالا در قلب خانه شما نقش مهمی را در زیبایی و کارآیی آشپزخانه شما و خانه شما ایفا می‌ نماید. در نتیجه شناخت دقیق تمام اجزای تشکیل دهنده ی یک کابینت در اشپزخانه نقشی بسیار مهم در انتخاب یک کابینت مناسب برای شما خواهد داشت.

اجزای اصلی یک کابینت عبارتند از :

درب کابینت : در مورد تولیدکنندگان درب کابینت ها می‌ توان از دو محصول مرغوب و مناسب که در کشور ترکیه ساخته می شود نام برد که البته اخیرا یک شرکت کشور خودمان نیز اقدام به تولید این نوع دربهای کابینت نموده است. ضخامت این دربها بر خلاف دربهای معمولی کابینت ، ۱۸ میلیمتر می باشد که با روکش پی وی سی دارای شش تیپ مختلف و تنوع رنگی بیش از بیست رنگ می باشد. نوع دیگری از دربهای کابینت آشپزخانه نیز که به تازگی به بازار ایران وارد شده به نام ‌ هایگلاس. این دربها دقیقا همان مشخصاتی که در بالا قید شد را دارا می باشند اما در زمینه روکش این درب ها از روکش هایی با جنس براق شبیه رنگ‌های پلی‌استر (براق) استفاده می کنند که جذابیت فوق العاده ای در ترکیب بندی کابینت آشپزخانه ایجاد می نماید.

بدنه ی کابینت : درمورد بدنه ی کابینت باید به دو نکته ی اصلی توجه نمود : جنس بدنه کابینت باید با مغز  ام دی اف یا نئوپان و با روکش ملامینه ساخته شده باشد و نکته ی دوم این می باشد که لبه بدنه کابینت نوارکاری شده باشد تا نمای زیبایی به کار بدهد ، البته رنگ نوارکاری باید همرنگ و یا متناسب با رنگ کابینت باشد. در بازار ایران ، کابینت‌ها اکثرا با بدنه نئوپان و روکش کاغذی و نوار اطویی ساخته می‌ شوند که این نوع کابینت کیفیت خوبی ندارد و استفاده از این نوع بدنه در کابینت آشپزخانه شما توصیه نمی گردد. یعنی بهتر می باشد جنس بدنه کابینت نیز از نوع MDF انتخاب گردد ، برخی از تولید کنندگان کابینت برای ارزان تر شدن کابینت بدنه را از حنس نئوپان استفاده می نمایند ولی چون مشتریان قادر به شناسایی نمی باشند متوجه نمی شوند.

صفحه ی کابینت : در حال حاضر در بازار ایران پنج نوع صفحه کابینت موجود می باشد : صفحه کابینت ام دی اف ۳۲ میلیمتر ، روکش اچ پی ال – صفحه ی نئوپان ، روکش اچ پی ال – صفحه ام دی اف ، صفحه با روکش ملامینه – صفحه ی پلی وود ، روکش اچ پی ال – صفحه ی سنگ مصنوعی تمام اکریلیک

اندازه گیری و مشاوره رایگان، پس از اندازه گیری توسط گروه آرارات قیمت نهایی داده می شود ، با مقایسه قیمت نهایی  و نمونه کار  گروه می توانید تصمیم خود را با اطمینان گرفته و از زیبایی آشپزخانه خود لذت ببرید.

اندازه گیری و مشاوره رایگان، پس از اندازه گیری توسط گروه آرارات قیمت نهایی اعلام میگردد می شود ، با مقایسه قیمت نهایی  و نمونه کار  گروه می توانید تصمیم خود را با اطمینان گرفته و از زیبایی آشپزخانه خود لذت ببرید.

 

لازم به ذکر است که قیمت های زیر صرفا برای کابینت تمام MDF هستند، یک متر کابینت آشپزخانه شامل یک متر کابینت هوایی و یک متر کابینت زمینی پاخور و تاج است. (عمق کابینت هوایی ۳۰ سانتیمتر و ارتفاع ۹۰ سانتی متر و عمق کابینت زمینی ۵۵ سانتیمتر می باشد).

این قیمت ها با بهترین مصالح (ریل , لولای آرام بند, دستگیره) محاسبه شده اند.

سوال (مهم) : من قیمت کابینت تمام MDF متری ۲۵۰ هزار تومان در تبلیغات دیده ام که خیلی پایین تر از شما می باشد ، چرا قیمت شما بالاتر است ؟

جواب : قیمت یک متر کابینت ما شامل  یک متر کابینت زمینی + یک متر کابینت هوایی + یک متر تاج می باشد ، که بعضی افراد هزینه هوایی و تاج و پایه را جداگانه حساب می کنند ، متاسفانه بعضی دیگر به جای MDF از نئوپان روکش دار استفاده می کنند که شبیه MDF می باشد و مردم قادر به تشخیص نمی باشند و پس از مدتی باد کرده و مشکل دار می شود ،  بنابراین با قیمتی بسیار پایین تبلیغ می نمایند.

 قیمت کابینت اشپزخانه گروه نوین MDF به شرح زیر می باشد:

 شرح کالا                                               واحد                                          تومان

 

کابینت MDF – هایگلاس – رویه کوبی                    یک متر                                   ۵۵۰٫۰۰۰

 

کابینت MDF – درب MDF – رویه HPL                            یک متر                            ۳۵۰٫۰۰۰

 

کابینت لترون ، درب MDF – رویه HPL                           یک متر                            ۳۳۰٫۰۰۰

 

کمد دیواری MDF -درب، چهارچوب                              یک متر                            ۳۵۰٫۰۰۰

 

طبقه بندی، کمد دیواری                                            یک متر                            ۳۰٫۰۰۰

 

دکور، کتابخانه، دراور،میز LCD، کلاف روسی                یک متر                               ۳۵۰٫۰۰۰

 

درب MDF درجه ۱، شبکه هانیکوم،کلاف روسی        یک متر                                  ۱۹۰٫۰۰۰

 

ده درصد هزینه نصب به هزینه های فوق افزوده می شود.

 

 

قیمت کابینت آشپزخانه گروه نوین MDF

قیمت کابینت آشپزخانه گروه نوین MDF به شرح زیر می باشد، لیست قیمت ها نشان دهنده این است که گروه نوین MDF به شعار خود مبنی بر نازلترین قیمت و بهترین کیفیت پایبند است .

 

موبایل: در صورت تمایل به داشتن شماره موبایل مدیران میتوانید از قسمت تماس با ما درخواست بانک اطلاعات شماره های موبایل اصناف چوب را ارسال فرمائید.

لازم به ذکر است که قیمت های فوق صرفا برای کابینت تمام MDF هستند، یک متر کابینت اشپزخانه شامل یک متر کابینت هوایی و یک متر کابینت زمینی پاخور و تاج است.(عمق کابینت هوایی ۳۰ سانتیمتر و ارتفاع ۹۰ سانتی متر و عمق کابینت زمینی ۵۵ سانتیمتر می باشد).

قیمت های فوق با بهترین مصالح (ریل , لولای آرام بند, دستگیره) محاسبه شده اند.

 

سوال (مهم) : من قیمت کابینت تمام MDF متری ۲۵۰ هزار تومان در تبلیغات دیده ام که خیلی پایین تر از شما می باشد ، چرا قیمت شما بالاتر است ؟

جواب : قیمت یک متر کابینت ما شامل  یک متر کابینت زمینی + یک متر کابینت هوایی + یک متر تاج می باشد ، که بعضی افراد هزینه هوایی و تاج و پایه را جداگانه حساب می کنند ، متاسفانه بعضی دیگر به جای MDF از نئوپان روکش دار استفاده می کنند که شبیه MDF می باشد و مردم قادر به تشخیص نمی باشند و پس از مدتی باد کرده و مشکل دار می شود ،  بنابراین با قیمتی بسیار پایین تبلیغ می نمایند.

 

 

  جنس بدنه جنس درب یراق آلات( لولا-ریل) قیمت متری (تومان)
  لترون  لترون بهترین یراق آلات ۳۹۰۰۰۰
  MDF  ترک MDF بهترین یراق آلات  ۴۲۰۰۰۰
 MDF  های گلاس ترک بهترین یراق آلات ۵۳۰۰۰۰
   MDF های گلاس اتریش بهترین یراق آلات  ۵۳۵۰۰۰
 MDF   آکرولیک  بهترین یراق آلات  ۶۴۰۰۰۰

 

ده درصد هزینه نصب به هزینه های فوق اضافه می گردد

 

به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

آشپزخانه کوچک خود را بزرگ کنید

خانه های امروزی به طور معمول کوچک ساخته می شوند و برای یک زوج  کافی هستند. به همان اندازه آشپزخانه ها نیز کوچکند. اما برای داشتن یک آشپزخانه گرم و راحت و در عین حال کارامد تنها کاری که لازم است انجام شود این است که از لوازمی استفاده شود که بتواند آن را دلبازتر نشان داده و شما در هنگام استفاده از آن راحتر باشید.

برای نمونه بد نیست بدانید که همیشه استفاده از رنگ های ملایم و روشن به این امر کمک شایانی میکند. زیرا رنگ روشن باعث انعکاس نور شده و همین امر باعث بزرگتر نشان دادن آشپزخانه می شود. شما حتی می توانید از رنگ بندی کرم و یا بژ و یا سبز روشن استفاده کنید.

کابینت هایی را در نظر بگیرید که از سطح تا سقف باشند. این مدل از کابینت ها به شما کمک می کنند تا علاوه بر داشتن کشو های زیاد، سقف را هم بلند تر نشان دهد.

حتی پیشنهاد می شود که از کفپوش و پارکت های طرح دار استفاده کنید تا پهنای آشپز خانه تان بیشتر به نظر آید و احیانا اگر میخواهید از قالیچه استفاده کنید کم طرح ترین آن مناسب ترین برای آشپزخانه های کوچک است.

برای وسایل برقی نیز سعی در انتخاب سایز های کوچک داشته باشید زیرا در این صورت جا برای مانور دادن و طراحی برای شما باقی خواهد ماند. تا جایی که می توانید آشپز خانه را خلوت نگه دارید از لوازمی مثل غذا ساز و … که عموما  کمتر استفاده می شود چندان جلوی چشم و در دسترس قرار ندهید. زیرا این گونه وسایل نه تنها زیبایی نمی دهند بلکه باعث شلوغی بیشتر می شوند. در نهایت برای انتخاب پرده نیز دقت کنید که هر چه کوتاهتر و کم چین تر باشد، باعث خواهد شد که نور بیشتری به داخل آشپزخانه بتابد و بزرگتر به نظر برسد.

 

میز آشپزخانه

امروزه طراحان در مورد طراحی میز های آشپزخانه مانند دیگر وسایل خانه سنگ تمام گذاشته اند و طرح ها و مدل های بسیار زیادی را که همه زیبا و مدرن هستند را در اشکال و سبک های متنوع طراحی کرده و به مرحله تولید رسانده اند. برای خرید میز برای آشپزخانه خود عجله نکنید و کمی بیشتر وقت صرف کنید. اگر می خواهید به نتیجه مطلوب و رضایت بخشی برسید، توصیه می کنیم نکات زیر را مطالعه و آنها را در هنگام خرید مد نظر قرار دهید.

سایز و نقشه آشپزخانه

اندازه و شکل فضایی که در اختیار دارید از اهمیت زیادی برخوردار است. برای مثال اگر فضایی که در اختیار دارید به شکل L است برای ایجاد توازن در فضا باید یک میز گرد در مرکز آشپزخانه قرار داده شود و هم چنین اگر فضای آشپزخانه شما وسیع و بدون محدودیت است این اجازه را دارید که از هر شکل و سبک میزی که دلتان می خواهد استفاده کنید. به همین دلیل برای تعیین ابعاد مناسب میز بطوری که با قرار داد ن میز در آشپزخانه عبورو مرور به مشکل بر نخورد اندازه فضایی که در اختیار دارید را با یک متر اندازه گیری و یادداشت نمایید.

سبک و جنس

سبک میز آشپزخانه بدون شک باید مکمل سبک دکوراسیون آشپزخانه شما باشد. برای مثال میزهای شیشه ای مکمل بسیار خوبی برای دکوراسیون هایی با سبک مدرن هستند و هم چنین برای سبک های کلاسیک بیشتر میز های چوبی توصیه می شود. علاوه بر این میز هایی از جنس استیل و فلز نیز می توانند در هر سبکی از چیدمان به عنوان مکمل دکوراسیون استفاده شوند و محدودیت چندانی برای استفاده از آن ها وجود ندارد.

استحکام و قدرت

میزی که در آشپزخانه شما قرار می گیرد ممکن است در معرض درجه حرارت های متفاوی قرار بگیرد بنابراین سطح میز آشپزخانه باید دارای جنس مرغوب و بسیار با دوام و قابل اطمینان باشد که با قرار دادن یک ظرف سنگین و داغ به سرعت آسیب نبیند و بتواند از خود استقامت نشان دهد. با توجه به شرایطی که در آشپزخانه دارید و توقعی که از میز خود در اشپزخانه دارید و میزان و نحوه استفاده از آن تصمیم بگیرید که چه سطحی برای میز شما مناسب است: چوب, شیشه, فلز یا پلاستیک.

هزینه مورد نظر شما

علاوه بر اینکه میزی که انتخاب می کنید باید متناسب با میزان سبک دکوراسیون و اندازه فضای آشپزخانه شما باشد نباید، فراموش کنید که مقدار هزینه ای که برای میز در نظر می گیرید نیز مهم است. بودجه خود را با فروشنده در میان بگذارید تا بتواند شما را در انتخاب میز مناسب یاری دهد.

چند منظوره بودن

امروزه این ایده جالب و بسیار مفید رو به گسترش است که از یک وسیله علاوه بر نقش اصلی که دارد کاربردهای دکوراتیو نیز به عمل آید. این ایده در خصوص میز آشپزخانه نیز صدق می کند. در هنگام خرید از میزهای آشپزخانه چند منظوره که اغلب زیبا هستند نیز بازدید کنید و در صورت تمایل و نیاز یکی از انواع این مدل میزها را خریداری نمایید.

 

لازم به ذکر است که قیمت های زیر صرفا برای کابینت تمام MDF هستند، یک متر کابینت آشپزخانه شامل یک متر کابینت هوایی و یک متر کابینت زمینی پاخور و تاج است. (عمق کابینت هوایی ۳۰ سانتیمتر و ارتفاع ۹۰ سانتی متر و عمق کابینت زمینی ۵۵ سانتیمتر می باشد).

این قیمت ها با بهترین مصالح (ریل , لولای آرام بند, دستگیره) محاسبه شده اند.

سوال (مهم) : من قیمت کابینت تمام MDF متری ۲۵۰ هزار تومان در تبلیغات دیده ام که خیلی پایین تر از شما می باشد ، چرا قیمت شما بالاتر است ؟

جواب : قیمت یک متر کابینت ما شامل  یک متر کابینت زمینی + یک متر کابینت هوایی + یک متر تاج می باشد ، که بعضی افراد هزینه هوایی و تاج و پایه را جداگانه حساب می کنند ، متاسفانه بعضی دیگر به جای MDF از نئوپان روکش دار استفاده می کنند که شبیه MDF می باشد و مردم قادر به تشخیص نمی باشند و پس از مدتی باد کرده و مشکل دار می شود ،  بنابراین با قیمتی بسیار پایین تبلیغ می نمایند.

 قیمت کابینت اشپزخانه گروه نوین MDF به شرح زیر می باشد:

 شرح کالا                                               واحد                           تومان

 

کابینت MDF – درب نماسازان – رویه کوبی                    یک متر                            ۶۵۰٫۰۰۰

 

کابینت MDF – درب MDF – رویه HPL                            یک متر                            ۳۵۰٫۰۰۰

 

کابینت لترون ، درب MDF – رویه HPL                           یک متر                            ۳۳۰٫۰۰۰

 

کمد دیواری MDF -درب، چهارچوب                              یک متر                            ۳۵۰٫۰۰۰

 

طبقه بندی، کمد دیواری                                            یک متر                            ۳۰٫۰۰۰

 

دکور، کتابخانه، دراور،میز LCD، کلاف روسی              یک متر                            ۳۵۰٫۰۰۰

 

درب MDF درجه ۱، شبکه هانیکوم،کلاف روسی        یک متر                            ۱۹۰٫۰۰۰

 

ده درصد هزینه نصب به هزینه های فوق افزوده می شود.

 

 برای سفارش ساخت کابینت آشپزخانه با گروه نوین تماس بگیرید ۰۹۳۵۴۶۶۳۷۵۱

مدیریت: معصومی

 سایت:http://novinmdf.mildrain.com/
۸۰ed931ivdi6jq8smy3f
۱۰۱۹۷۵۴۱۲۷۹۱۲۶۷۸۷۵۵۳
lt00t11fferwfvnpbwjr

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم