۹۵ مترمکعب چوب در بندرنوشهر امحا شد

شرکت ماهون چوب قم

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی نوشهر گفت: سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار و ۴۰۷ مترمکعب چوب وارد بندرنوشهر شده که ۹۵ مترمکعب آن به دلیل نبود شرایط قرنطینه‌ای امحا شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر به نقل از روابط‌ عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، محمدرضا رضوی‌زاده در کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی در مورد وضعیت مزارع این شهرستان، اظهار کرد: بارندگی‌های اخیر سبب احیا باغات و کشت غلات در این منطقه شده که پیش‌بینی می‌شود برداشت محصول در سال جاری نسبت به سال زراعی گذشته از راندمان بهتری برخوردار شود.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی و ترویجی بخش کشاورزی و نظارت بر عوامل توزیع نهاده‌های کشاورزی بخش خصوصی و تعاونی از جمله فعالیت‌های یک ماهه اخیر بخش کشاورزی شهرستان نوشهر بوده است.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نوشهر بیان کرد: به‌دلیل رعایت نکردن شرایط قرنطینه‌ای محموله چوب وارداتی آفت‌زده مرجوعی دو فروند کشتی وارده به بندرنوشهر با رعایت شرایط ایمنی آتش‌نشانی در محوطه بندرنوشهر امحا شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این اقدام بر اساس ماده ۱۱ فصل دوم آئین‌نامه اجرایی قانون حفظ نباتات کشور در راستای حفاظت از منابع طبیعی و گیاهی کشور انجام شد.

رضوی‎زاده گفت: سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار و ۴۰۷ مترمکعب چوب وارد بندرنوشهر شده که ۹۵ مترمکعب آن به‎دلیل نبود شرایط قرنطینه‌ای امحا شد.

۱۳۹۳۰۷۲۴۰۰۰۱۷۱_PhotoA

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم