ام دی اف ستاره کبیر ایوانکی

شرکت ماهون چوب قم

اعطای نمایندگی فروش انواع صفحه کابینت ام دی اف
نویسنده: آقای اشتری – ۳٠ تیر ۱۳٩۱
درصدد رفاه حال مشتریان این شرکت تولیدی اقدام به ارائه نمایندگی به تمامی نقاط خاورمیانه از مورخ ۱۳۹۰/۱۰/۲۵کرده است که از جمله خدمات شرکت ستاره کبیر اعطای نمایندگی فروش صفحه کابینت ام دی اف ترک میباشد.افراد از تمام شهرهای کشور با شرایط زیر میتوانند برای اخذ نمایندگی فروش صفحه ام دی اف اقدام نمایند:
در مرحله ی اول خرید صفحه کابینت ام دی اف به صورت نقدی انجام میشود.از مرحله ی دوم به بعد متقاضیان میتوانند برابر جنسی که می خواهند خریداری کنند ضمانت نامه (چک و یا سفته)بگذارند وبه خرید خود ادامه دهند(حداکثر به میزان مبلغ ضمانت نامه).شایان ذکر است که مهلت پرداخت پول صفحات خریداری شده حداکثر ۶۰ روز میباشد و تا زمانی که هزینه صفحات پرداخت نشده باشد امکان خرید صفحه جدید وجود ندارد.

شرح کوتاهی از شرکت تولید ام دی اف ستاره کبیر
نویسنده: آقای اشتری – ۳٠ تیر ۱۳٩۱
این وبلاگ مربوط به شرکت و کارخانه صنایع چوبی ستاره کبیر (سهامی خاص) میباشد.که از سال ۱۳۸۸فعالیت خود را در زمینه تولید صفحات کابینت ام دی اف , اچ دی اف و ملامینه آغاز کرده است.مدیر عامل شرکت جناب آقای اشتری دارای چندین دیپلم متعدد از نظام آموزشی فنی حرفه ای کشور در زمینه چوب, سازه های چوبی ,علوم مرتبط با ماشین آلات مورد استفاده در کارخانه های صنایع چوبی , اقتصاد و حسابداری و… هستند.محل کارخانه واقع در تهران – شهرک صنعتی عباس آباد میباشد که مجهز به پیشرفته ترین , مدرنترین و کار آمد ترین دستگاه های صنعتی جهان است.بدین وسیله این شرکت با بیش از ۵ سال سابقه مفید کاری, آمادگی ارائه خدمات و محصولات خود را به تمامی ساکنان خاورمیانه اعلام میدارد و آماده خدمت گذاری و فروش محصولات خود میباشد.
صنایع چوبی ستاره کبیر ایوانکی با در اختیار داشتن امکانات بسیار مناسب , قابلیت تسهیل روزانه صدها صفحه کابینت ام دی اف در یکی از بزرگترین کارخانه های تولید صفحه کابینت ام دی اف جهان واقع در استان تهران را دارد.که این حجم از تولید بخش عظیمی از نیازهای داخلی و تقاضاهای خارجی را پاسخ گو است. امروزه مساله حمل و نقل تا نقاط مرزی و بنادر , ترخیص و حمل تا مقصد (چه زمینی و چه دریایی)ذهن بسیاری از سفارش دهندگان را به خود مشغول کرده است . در این راستا گروه صنایع چوبی ستاره کبیر ایوانکی به لطف خدا و به واسطه سابقه طولانی در صنعت ام دی اف با جوانب مختلف این امر آشنایی کامل دارد.راه حل های مناسب برای بر طرف کردن آن ها را میشناسد و دغدغه های تمام مشتریان را از هر بابت مرتفع میسازد . صنایع چوبی ستاره کبیرواقع در استان تهران آمادگی فروش تعداد نا محدود صفحه کابینت ام دی اف در ابعاد گوناگون از جمله صفحه کابینت ۶۰ یک لب و دولب , هایگلاس یک لب و دو لب را بدینوسیله اعلام می دارد.

زمینه کاری این شرکت تولید صفحات کابینت ام دی اف میباشد. صفحات ام دی افی که با بالاترین کیفیت و با استفاده از مدرنترین و پیشرفته ترین ماشین آلات تولید میشوند.رمز موفقیت این شرکت سود کمتر فروش بیشتر است.پس مطئن باشید نازلترین قیمت و بالا ترین کیفیت را میتوانید از ما بخواهید.و این شعار نیست. یک حقیقت است.باورتان نمیشود؟؟ راه ساده ای را به شما معرفی میکنیم:

تنها کافی است یک صفحه کابینت ام دی اف با مارک wifex را خریداری کنید تا از مشتریان دائمی ما شوید.

نمایندگی فروش صفحه کابینت به تمامی شهرهای کشور واگذار میشود.

قیمتها نیز به شرح زیر ابلاغ میشود:

صفحه کابینت۶۰یک لب  پلی وود۲۱۵۰۰۰تومان

صفحه کابینت۶۰دولب پلی وود ۲۲۵۰۰۰تومان

صفحه کابینت۶۰یک لب ودولب ۳۲میل ام دی اف ۱۵۲۰۰۰ تومان

صفحه کابینت۶۰یک لب ودولب۵سانتی ام دی اف ۱۸۳۰۰۰تومان

صفحه کابینت۶۵ دولب ام دی اف ۳۲میل ۱۶۳۰۰۰ تومان

صفحه کابینت ۵۰ و۵۵ دولب ام دی اف ۱۵۲۰۰۰ تومان

قیمتها بصورت فروش عمده ونقدی میباشد.

جنس روکش صفحات اچ پی ال کنتاش یا جنتاش ترکیه میباشد.

صفحات پلی وود ضد آب وضد حریق میباشد.

تمامی صفحات بهمراه ضمانت نامه عرضه میگردد.

ارسال سمپل نیز با هزینه ارسال ۲۰ هزار تومان صورت میگیرد.

برای دانستن اطلاعات بیشتر و دقیق تر به وبسایت ما مراجعه کنید و یا با شماره ی ۰۹۳۶۷۱۱۳۰۱۸ تماس حاصل فرمایید.

وبسایت:http://safekabinet.persianblog.ir/

ایمیل:   safhekabinet@yahoo.com

فروشنده: آقای اشتری

کارخانه:تهران- شریف آباد – شهرک صنعتی عباس آباد

 

 

 

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم