جدیدترین و شیک ترین مدل های میز تلویزیون برای منازل مدرن

شرکت ماهون چوب قم

ین روزها با آمدن سری جدید از تلویزیون‌ها،‌ نیاز به خرید میز تلویزیون‌ در بین خریدارانش پیدا شده است، به‌طوری که دیگر نمی‌شود آنها را به تنهایی بر روی زمین گذاشت و به قولی تلویزیون نیاز به یک مبل برای نشستن دارد. هر تلویزیونی به میز خاص خود نیاز دارد، بسته به نوع، اندازه و رنگ تلویزیون‌ها، نوع، اندازه و رنگ این میزها نیز متغیر است.

گذشته از این باید دکوراسیون داخل خانه را نیز مورد توجه قرار داد، به‌طوری که نوع، رنگ و اندازه‌ میز تلویزیون با بقیه لوازم و اجزای خانه همخوان باشد و تشکیل یک هارمونی را بدهد.با آمدن تلویزیون‌های LCD تغییر چشمگیری در نوع و اندازه این میزها پدید آمد. در بعضی موارد نیز این نمایشگرهای جدید نیازی به میز ندارند. زیرا بعضی از آنها به روی دیوار نصب می‌شوند یا سینماهای خانگی که خود پایه‌هایی مثل تلویزیون‌های مبله قدیمی دارند.قیمت دسته اخیر، در حال حاضر برای اقشار کم درآمد جامعه مقداری سنگین است و عموم مردم تمایل به خرید همان تلویزیون‌های LCD معمولی را دارند که نیاز به میز تلویزیون دارد.توصیه می‌شود برای خرید این میزها مانند سایر کالاها به بورس آن مراجعه کنید.یکی از این مراکز خرید میدان حسن‌آباد است، چند سالی است که شهرداری اقدام به سنگ‌فرش کردن پیاده‌رو‌های این میدان کرده و فضای جالب و دلنشینی را فراهم آورده که این برای خریداران، هم فال است و هم تماشا و البته گلایه‌ها‌ی همیشگی فروشندگان آن اطراف به دلیل زیرگذر حسن‌آباد نیز قابل توجه است.
۲۰۱۴-İstikbal-Mobilya-TV-Ünite-Modelleri-1 ۵۰۸۱d0695c1b5-tv-unitesi-modelleri-5 ۲۰۱۲۱۵۰۵۱۰_modoko_tv_unitesi_modelleri__italyan_yemek_odalari_36970hayrim1 evitracompactvitrinsol istikbal_den_haag_bayisi_diana_compact_tv_unitesi_49106  kilim-tv-üniteleri1

منبع:http://www.zarhonar.ir/

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم