دکوراسیون داخلی مبلمان نشیمن

شرکت ماهون چوب قم

در این مطلب انواع مدل های دکوراسیون مبل وکاناپه در اتاق نشیمن را برایتان ذکر کرده ایم.با توجه به اندازه اتاق یا نوع وشکل مبلمان خود می توانید نمونه مناسب را انتخاب و در دکوراسیون منزل خود اعمال کنید.

۱-یکی از اصول دکوراسیون داخلی این است که مبلمان را روبه روی هم قرار دهید ومیز جلوی مبل را نقطه مرکزی در نظر بگیرید تا همه اعضای خانواده یا مهمانان دور یکدیگر جمع شوند.

۲-اتاق های نشیمن که بزرگ هستند را می توانید به کمک مبلمان از هم جدا کنید.مبل بزرگ دو یا سه نفره را رو به فضای نشیمن قرار دهید.دکوراسیون داخلی مبل در این مورد به شکلی است که فضای گفتگو از بین نرود.

۳-اگر مبل بزرگ ندارید ونمی خواهید داشته باشید,بهتر است از ایده مبل تک نفره در دکوراسیون داخلی بهره بگیرید.برای زیبا وتمیز بودن فضا از روکش های سفید و کوسن های واحد برای هر چهار مبل استفاده کنید.

۴-سعی کنید در دکوراسیون منزل خود از یک قالی زیبا وبزرگ برای فضای میان مبلمان استفاده کنید.اگر فرش شما بزرگ است می توانید پایه های مبلمان را روی آن قرار دهید تا اندازه وفرم قالی تعیین کننده جای قرارگیری مبلمان باشد.

۵-برای اینکه فضای داخلی بیشتر به نظر بیاید می توان از دکوراسیون اریب بهره بگیرید.این دکوراسیون فضای دوستانه و صمیمی ایجاد می کند.مبلمان را که کج می چینید,میز جلوی آن رانیز دقیقا در همان زاویه در جلوی مبل قرار دهید.اگر کفپوش و دکوراسیون خانه شما اجازه می دهد بهتر است از فرش وقالی میان مبلمان استفاده نکنید.

۶-یکی از رایج ترین کارها در اتاق نشیمن,لم دادن روی مبلمان است.برای این منظور باید مبلمانی داشته باشید که علاوه بر نرمی وراحتی,قابل تغییر باشد.مبلمان تاشو برای این منظور مناسب است.البته می توانید از صندلی بدون دسته,کوسن های مبلی یا مبل های دو نفره ساده برای تکمیل دکوراسیون رو به روی مبل های تاشو ومبل راحتی خود بهره بگیرید.

۷-برای اینکه فضای نشیمن را به اندازه دلخواه شکل دهید لازم نیست حتما مبلمان را کنار دیوار بچینید.مبل یا کاناپه را در وسط اتاق به عنوان دیوار جدا کننده قرار دهید.

۸-مبلمان اتاق هایی که پنجره قدی در اتاق نشیمن دارند را می توان روبه پنجره چید.یعنی به جای اینکه تلوزیون یا شومینه را مرکز دکوراسیون در نظر بگیریم می توان پنجره را مرکز دکوراسیون قرار داد.

۹-در دکوراسیون مبلمان قرینه بودن را در نظر داشته باشید.دو طرف اتاق باید کاملا منطبق باشند.این نوعی ایده پردازی برای دکوراسیون اتاق نشیمن به شمار می رود.

۱۰-دراتاق های نشیمن بزرگ,مبلمان را به گونه ای بچینید که بتوانید با دوستان یا اعضای خانواده انواع بازی ها وسر گرمی ها را اجرا کنید.

۱۱-در اتاق نشیمن کوچک می توانید به جای استفاده از مبل های بزرگ ,از صندلی های راحتی جمع وجور استفاده کنید این صندلی را با توجه به اندازه اتاق انتخاب کنید وآنها را با فاصله در اطراف اتاق روبه روی هم بچینید.

۱۲-یک جفت صندلی راحتی با میز کوچک در گوشه آفتاب گیرمنزل ,فضای دو نفره زیبایی را در دکوراسیون داخلی شما به وجود می آورد.

۱۳-در اتاق های نشیمن بزرگ,یک مبل بزرگ یا مبل دو نفره را در کنار هم به صورت ال قرار دهید.

۱۴-می توانید مبلمان ساده خانه را با صندلی های شیک یامبلمان کوسنی ست کنید اطراف آنها را با آباژورهای هنرمندانه تزیین کنید واز دکوراسیون زیبای منزل خود لذت ببرید.

۱۵-مبلمان و کاناپه های راحتی را در اطراف شومینه بچینید وبرای آسایش بیشتر از انواع کوسن و بالشت های نرم وراحت استفاده کنید.

درنظر داشته باشید مجموعه مبلمان سام اکسون در بازار مبل کمرد با ارایه انواع مبلمان راحتی,مبلمان ال,مبلمان کلاسیک,مبلمان مدرن ومبلمان اداری فضای مناسب برای خرید مبلمان با توجه به نوع سلیقه و دکوراسیون منزل شما را فراهم می کند.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم