شرکت کارینگتون اینترنشنال

شرکت ماهون چوب قم

تیم کارینگتون
سرمایه اصلی شرکت کارینگتون اینترنشنال بدوت تردید نیروهای متعهد و پرکاری هستند که در آن مشغول به کارند. پرسنل شرکت ما محیطی باز و دلنشین برای همگی ما خلق کرده اند که به ما اجازه می دهد با فراغ خاطر به فعالیت های روزانه خود در فضائی دوستانه ادامه دهیم.آنها با تلاش های مستمر و از خود گذشتگی موجب موفقیت شرکت شده اند. پرسنل زحمتکش شرکت کارینگتون اینترنشنال همواره اهداف و برنامه های شرکت را سرلوحه عملکرد خود قرار می دهد و با در نظر گرفتن مبانی فکری شرکت در زمینه صداقت و درستی در کار، شفافیت ، مشتری مداری و نوآوری تلاش می کنند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند. ما از وجود آنها در کنار خود احساس سربلندی می نمائیم و حضور آنها در شرکت کارینگتون اینترنشنال برای ما مایه افتخار است.

شرکت کارینگتون اینترنشنال
آدرس: نیاوران، خیابان پورابتهاج (کاشانک)، خیابان خداوردی، پلاک ۱۹، زنگ ۲

تلفن:
۰۲۱۲۶۱۲۴۹۴۰
۰۲۱۲۶۱۲۴۸۷۴
۰۲۱۲۶۱۲۴۹۳۹
۰۲۱۲۶۱۲۴۹۲۲
ایمیل: info@carrington-intl.com

سایت:http://www.carrington.ir/

proje1
لمینیت
پارکت لمینیت نوعی پارکت است که از فیبر چوب فشرده تولید می شود. سطح روئین پارکت لمینیت یک تصویر دیجیتالی از چوب است که به مغز لمینیت چسبانده می شود. نام مغز پارکت لمینیت HDF است که واژه اختصاری برای High Density Fiberboard می باشد. پارکت لمینیت از مقاومت بالائی در مقابل سایش برخوردار است و با توجه به خواص زیست محیطی، قیمت پائین و نصب آسان موجب استقبال عموم قرار گرفته است.

موارد مصرف:
پروژه های مسکونی و اداری، فروشگاه های سایز کوچک و متوسط

ویژگی ها:
تنوع طرح و رنگ، تنوع ابعاد، قابل دسترسی بودن، قیمت بسیار مناسب

گارانتی:
۵ تا ۱۰ سال

Untitled-2

Untitled-1

 
پارکی: نسل جدید پارکت
چوب ۱۰۰% طبیعی

هر یک از شاخه های پارکت Par-ky دارای یک لایه چوب طبیعی در سطح فوقانی می باشد . ماهیت چوب طبیعی باعث می شود که بافت و گره های کلیه شاخه ها از یکدیگر متفاوت باشد . از این رو یافتن دو تخته پارکت که کاملاً شبیه به هم باشند امکان پذیر نیست . شاید به همین دلیل باشد که پارکت پارکی پس از نصب از لحاظ ظاهری متفاوت با سالیه وود ندارد.

برخوردار بودن از تمامی مزایای لمینت

پارکی این امکان را به نما می دهد که بدون اینکه از لمینت استفاده کنید. از تمامی مزایای کاربردی آن بهره مند شوید. نگهداری از کفپوشهای پارکی بسیار ساده است و کلیه پارکت ها مجهز به سیستم Uniclic هستند. یک فریت مهم دیگر پارکی قیمت های آن است که با قیمت های لمینتهای با کیفیت اروپایی برابری می کند.

Untitled-3

نمـا

پنل HPL یک ورق ترکیبی است که مغز آن از تلفیق کاغذ کرافت و رزین تشکیل شده و روکش آن از کاغذهای تزئینی با طرح چوب می باشد. روکش کاغذی پنل های HPL در دمای بالا به رزین های ملامینه آغشته می شود تا بدین شکل در مقابل فعل و انفعالات جوی مقاوم گردد. از مزایای اصلی پنل های HPL طرح چوب، القای حس چوب با هزینه کم و عدم نیاز به تعمیرات و نگهداری های دوره ای می باشد.

Untitled-4
آلاچیق
شرکت کارینگتون اینترنشنال قادر به طراحی و ساخت انواع آلاچیق چوبی متناسب با نیازهای مشتریان میباشد. آلاچیق های شرکت کارینگتون اینترنشنال بصورت استاندارد و با ابعاد و نقشه های از پیش تعیین شده عرضه میشوند. علاوه بر طرح های استاندارد که در ۵ مدل پیشنهاد میشوند (به کادر سمت چپ صفحه رجوع شود)، ارائه طرح های خاص با ابعاد مورد نظر مشتریان امکان پذیر میباشد.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم