مدل های کنسول جدید

شرکت ماهون چوب قم

مدل های کنسول جدیدپارسونز رسانه ها کنسول

Calligaris بوفه افق ویژگی های زیر پاهای فلزی برای کنتراست، و همچنین به عنوان قفسه بندی شیشه ای داخلی است. در واقع، چهار کابینت و کشو تضمین می کند که این قطعه، در دسترس از طریق AllModern، اجازه می دهد تا مقدار زیادی از اتاق را برای ذخیره سازی است.
مدل های کنسول جدیدچهار کابینه مدرن بوفه
پایان عمیق برجسته واقعی از قفسه یا جا کتابی ویژه آبنوس از جعبه و بشکه. یکی دیگر از جوشیدن آن را حتی می توانید نگه دارید فایل! سعی کنید با استفاده از این قطعه در دفتر. توجه داشته باشید که چگونه آن را در برابر دیوار و کف پوش نور بالا میآید، به ویژه زمانی که با یک کاسه شیشه ای رنگارنگ صدر.
مدل های کنسول جدیدآبنوس قفسه یا جا کتابی ذخیره سازی
این سخت است نه عشق در کنار میز از Usona، قطعه چشم نواز است که خارج از غرفه را با الماس الگوی موتیف آن است. در واقع، شما ممکن است وسوسه بشوید برای جلوگیری از قرار دادن آیتم های دیگر الگو در این نزدیکی هست، اما تصویر زیر به وضوح نشان می دهد که همه به خوبی، به ویژه زمانی که چاپ گورخر است درگیر شده است.
مدل های کنسول جدیدمیز با موتیف الماس
میز اسلو از جعبه و بشکه دارای پایان است که هر دو غنی و کمی طلایی است. سبک اسکاندیناوی، گوشه های منحنی، و درب که باز به قفسه برجسته دیگر هستند. نترس به ادغام این قطعه گرم را به یک اتاق سرد صدای زیر. همانطور که می بینید، این تضاد کاملا طراوت است.
مدل های کنسول جدیدبه سبک میز
بوفه Emmerson از غرب علم هر دو روستایی و مدرن است. دلیلش این است که آن را از پالت های حمل و نقل کاج اصلاح گردد! ما عاشق تخته چند باب روز، و همچنین به عنوان راهی اتاق زیر به از انفجار رنگ قرمز استفاده می کند برای تکمیل درخشش چوبی قطعه.
مدل های کنسول جدیدبوفه ذخیره سازی چوبی
آرایه ای از مواد
بله، بسیاری از امروز credenzas برجسته از چوب گردد، اما دیگران به نمایش گذاشتن طیف وسیعی از مواد. قطعه زیر از چوب الگو استفاده می کند، و همچنین به عنوان آنچه که به نظر می رسد لاک سفید. تضاد بین کشو و قاب خیره کننده است، آیا شما فکر می کنم؟
مدل های کنسول جدیدقفسه یا جا کتابی طولانی مواد مخلوط شده
صحبت از مخلوط مواد، فلز و چوب را در قفسه یا جا کتابی، که ویژگی های یک سطح دو لایه، و همچنین به عنوان کابینت و فضا کشو ترکیب. توجه داشته باشید که چگونه قطعه پشت مبل قرار داده شده، اضافه کردن ذخیره سازی را به وسط اتاق بدون شکستن جریان از مبلمان. از جان لوم Lum معماری، شرکت ]
مدل های کنسول جدیدچوب و فلز قفسه یا جا کتابی
قفسه یا جا کتابی تمام فلزی زیر نگاه صنعتی است که تداعی درخواست فهرست از کابینه پزشکی (بله، مبلمان عتیقه پزشکی است که به شدت پس از طراحی در دنیای امروز به دنبال)! از طراحی ABCD ]
مدل های کنسول جدیدفلزی قفسه یا جا کتابی
را در آینه! بوفه آینه Foxed از علم غربی، جشن سبک ’۲۰s با موتیف آرت دکو الهام گرفته است. مناسب برای فضاهای پر زرق و برق، قطعه عملا برای نمایش barware درخشان ساخته شده است. به علاوه، با دو کابینت و چهار قفسه های قابل تنظیم، مقدار زیادی از اتاق را برای نگهداری شیشه و خدمت به قطعه وجود دارد.
مدل های کنسول جدیدبوفه آینه با جزئیات بیضی شکل
آیا لاک است؟ آیا آن پلاستیکی است؟ یک چیز برای مطمئن شویم که: قفسه یا جا کتابی زیر مطمئن شوید که براق است! که باعث می شود آن را مناسب برای فضاهای ترد مدرن است. به علاوه، سفید سایه ایده آل برای نمایش لهجه ها، های رنگارنگ مانند سفال های رنگارنگ است. از دکور برهنه ]
مدل های کنسول جدیدقفسه یا جا کتابی لاکی به رنگ سفید
در واقع، طرح رنگ سفید بر روی سفید و یک انتخاب بزرگ برای فضاهای که تاکید ویژه ای بر روی اشیاء تزئینی و لهجه ها است. توجه داشته باشید که چگونه هر یک از اقلام زیر بر روی قفسه یا جا کتابی مدرن واقعا خارج از غرفه را، به خصوص در مقابل دیوارهای سفید در پس زمینه است. [از بدبختی مبارک ]
مدل های کنسول جدیدقفسه یا جا کتابی سفید در یک اتاق سفید
credenzas سفید نیز محبوب برای فضاهای دیوارهای زنده شده است. REGENCY به سبک هالیوود قطعه ای در تصویر بعدی مثبت تابشی در مقابل اتاق راه راه دیوار زنده است. در واقع، قفسه یا جا کتابی میدارد تن سفید در الگوی وال، و در نتیجه یک نگاه واقعا منسجم است. از سرویس اتاق ]
مدل های کنسول جدیدهالیوود REGENCY سبک قفسه یا جا کتابی
شمع در زیر تنها اقلام تزئینی در آتش نیست! سوخت قفسه یا جا کتابی سرخ از CB2 جسورانه با رنگ قرمز آن است. قطعه ای از چوب و مهندسی با سلام براق پایان لاک گردد. نه تنها می تواند ظروف و یا رسانه مورد آن را نگه دارید، قفسه یا جا کتابی ویژگی های فوت فولاد با پایان خار نیکل اندود.
مدل های کنسول جدیدمدرن قرمز قفسه یا جا کتابی
احیای Lucite در سال های اخیر، رخ داده است با بسیاری از قطعات شفاف روشن به جای وضوح با راه راه آراسته شده است. که به همین دلیل است که این ۵ فوت گردو و قفسه یا جا کتابی Lucite از Modology منحصر به فرد است! طراحی توسط Keith Chrapliwy، این قطعه برای ذخیره سازی دارای دو بخش، و همچنین به عنوان قفسه های متحرک و نلسون الهام گرفته از پاها! و البته، درب Lucite راه راه …
مدل های کنسول جدیدرنگارنگ Lucite قفسه یا جا کتابی
Credenzas فهرست
آیا می خواهید یک قفسه یا جا کتابی منحصر به فرد با گذشته؟ یک قطعه محصول را انتخاب کنید. بسیاری از credenzas یکپارچهسازی با سیستمعامل امروز اواسط قرن مدرن در سبک، مثل قطعه چوبی زیر است. توجه داشته باشید که با دست ساخته شده است پرسلن کاشی دیوار از سرامیک عنصر نمایش داده شده بر روی دیوار بالای این فهرست پیدا کردن.
مدل های کنسول جدیدفهرست اواسط قرن قفسه یا جا کتابی
از آنجا که آنها در پایین به زمین نشسته، credenzas ترک مقدار زیادی از اتاق را برای حلق آویز آثار هنری بالا. قطعه ای در تصویر بعدی برجسته به نظر می رسد پرنعمت است. توجه داشته باشید که چگونه آن را به خوبی با جزئیات، های معاصر مانند ملافه مدرن می آمیزد.
مدل های کنسول جدیداواسط قرن قفسه یا جا کتابی
credenzas فهرست نه فقط برای اتاق های یکپارچهسازی با سیستمعامل. فضای زیر (طراحی شده توسط شرکت Mhouse ) مجموعه ای از مبلمان، هنر و دکور می آمیزد. این سخت است برای گفتن آنچه قدیمی و جدید، که باعث می شود که طراحی ساده و در عین حال قابل توجه از قفسه یا جا کتابی طلا باب چوبی کاملا مناسب برای فضای.
مدل های کنسول جدیدقفسه یا جا کتابی چوبی با سبک اواسط قرن
ما با یک قطعه است که قدرت رنگ را جشن می گیرد به پایان برسد. در این تصویر بعدی طراحی معماری Nirmada کشور ، در آمریکا Martinsville پرنعمت لاکی قفسه سینه، که به ارمغان می آورد سبک آبی سلطنتی خود را به فضای آبی آسمان را ببینید!
مدل های کنسول جدیدفهرست رنگ آمیزی قفسه یا جا کتابی
نقاشی. چراغ ها بود. کاسه. کتابها. سفال. گل. کنجکاوی. شمع. افزار نوار. مجسمه. همه از این آیتم ها در بالا به عنوان دکور قفسه یا جا کتابی بالا برجسته می شود. اطمینان حاصل کنید که چه چیزی برای نمایش در کابینه لاغر خود را یک بار در آن خریداری شده است؟ نگاهی به نشانه از تصاویر بالا، و اجازه دهید تصورات خود را انجام دهد بقیه …

Colorful-Lucite-credenza1 Contemporary-storage-console2 Four-cbainet-modern-buffet2 Hollywood-Regency-style-credenza1 Lacquer-credenza1 Long-credenza-featuring-mixed-materials2 Metal-credenza1 Mid-Century-credenza1 Mirrored-buffet-with-oval-detailing3 Modern-red-credenza1 Parsons-media-console2 Scadinavian-style-sideboard2 Sideboard-with-a-diamond-motif2 Vintage-Mid-Century-credenza1 Vintage-painted-credenza1 White-credenza-in-a-white-room1 Wood-and-metal-credenza2 Wooden-credenza-with-Mid-Century-style1 Wooden-storage-buffet2

 

منبع:http://www.shabfa.com/

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم