میزجلومبلی با طراحی خاص

شرکت ماهون چوب قم

میزهای جلومبلی طرح های ویژه و جالبی دارند و هر کسی با توجه به سلیقه خود و متناسب با طرح و رنگ مبلمان,نمونه ای را انتخاب می کند که خاص و زیبا باشد.مبلمان کلاسیک معمولا دارای میزجلومبلی ست با خود مبلمان می باشد.اما برای مبل راحتی اغلب باید میزجلومبلی مناسب با طرح ورنگ مبل را خریداری کنید.

با توجه به اینکه تنوع مبلمان در بازار بسیار زیاد می باشد انتخاب یک میزجلومبلی در میان این تنوع به نظر کار دشواری به نظر می آید.معمولا خریداران مبل با توجه به سلیقه و نوع دکوراسیون منزلشان,میز مناسب با مبل خود را انتخاب می کنند.

اغلب مردم دارای سلیقه مشترک در خرید مبل و وسایل اطراف مبلمان دارند اما بعضا افراد با سلایق متفاوت وخاص نیز وجود دارد که ترجیح می دهند باید ها ونبایدها را کنار گذاشته و از طرح های خاص در دکوراسیون منزلشان بهره ببرند.این افراد به دنبال ایده های خاص برای تهیه مبلمان می گردند.

بعضی از طراحان,ایده های جالبی را در مورد میزجلومبلی ارائه داده اند,در زیر نمونه هایی از میزجلومبلی با طراحی خاص به شما معرفی می کنیم.

۱-قرار دادن گلدان طبیعی در گوشه و کنار خانه حس بسیار خوبی به فضا می بخشد.همین ایده را روی میزجلو مبل هم می توانید پیاده کنید.بخشی از میز می تواند به گلدان شما تبدیل شود وبخش دیگر به عنوان میز مورد استفاده قرار بگیرد.

d

۲-این میز مینیمالیستی کوتاه,به شکل کتاب بوده و طراحی خاص و جالبی دارد.جالب است بدانید با بلند کردن یا به اصطلاح ورق زدن این کتاب می توانید وسایل اضافه مانند مجله یا روزنامه را داخل میز قرار دهید.این میزجلومبلی برای دوستداران مطالعه وکتاب ایده ای بی نظیر می باشد.

Untitled-3

۳-یک میز دیگر,واقعا جالب و دوست داشتنی است.یک شومینه متحرک که درست زیر دستان شما قرار دارد.به راحتی می توانید از گرمای لذت بخش آن بهره ببرید.این میز مناسب ترین گزینه در دکوراسیون فصل سرماست.

Untitled-4

۵-یک میز مینیمال و بسیار شیک که برای خانه های ویلایی یا خانه هایی با دکوراسیون سنتی و روستایی بسیار مناسب است.این میز علاوه بر اینکه یک میز جلو مبلی است به عنوان شومینه ای زیبا روزهای سرد شما را گرم و دلپذیر می کند.

Untitled-5

۶-یک میزجلومبلی با طرح شلوغ و نامنظم,برای کسانی که از قواعد سرپیچی کرده و به دنبال رعایت کردن باید ونبایدهای چیدمان نیستند.

Untitled-6

۷-این هم یک طرح مینیمال دیگر برای میزجلو مبل,این میز پروانه ای زیبایی را به نشیمن شما هدیه می دهد.

Untitled-7

 

منبع:http://samexxonsofa.com/

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم