کارینگتون

مدیران شرکت کارینگتون اینترنشنال با بیش از هجده سال سابقه موفق در زمینه تجارت بین المللی و واردات کالا از کشورهای معتبر اروپائی، همواره بر تامین کالاهای استاندارد مطابق با آخرین فن آوری های روز جهان تاکید داشته اند. از ارکان اساسی فلسفه کاری این شرکت شناسائی تولید کنندگان معتبر در سطح اروپا و تهیه و توزیع محصولاتی است که در کشورهای صنعتی نیز بعنوان کالاهای گرید یک به حساب می آیند.

کلیه فعالیت های بازرگانی شرکت کارینگتون اینترنشنال از طریق مبادی قانونی و رسمی کشور و با استفاده از کارت بازرگانی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران به نام شرکت بین المللی رویال کارنگتون صورت می گیرد. شرکت کارینگتون اینترنشنال با عضویت در اتاق های بازرگانی خارجی و دارا بودن ارتباط تنگاتنگ با بخش بازرگانی سفارتخانه ها همواره اطلاعات به روز شده از آخرین تحولات در مناسبات تجاری ایران و اروپا و سایر کشورها دریافت می دارد و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

درزمینه حمل و نقل کالا، شرکت کارینگتون اینترنشنال از خدمات شرکت های معتبر بهره می جوید. در امر ترخیص محموله های وارداتی از گمرکات کشور، شرکت کارینگتون اینترنشنال مطابق با قانون و با شفافیت تمام عمل نموده و جهت تسریع در تحویل کالا به مشتریان خود، از بهترین کارشناسان کشور در امر ترخیص یاری می جوید.

شرکت کارینگتون اینترنشنال یک شرکت بازرگانی و خدماتی است که با هدف فعالیت در صنعت ساختمان تاسیس شده است. راهبرد شرکت کارینگتون اینترنشنال تامین مصالح نوین از تولید کنندگان مطرح اروپا است. رویکرد شرکت تامین کلیه مصالح به همراه طراحی، خدمات مهندسی و اجرا مطابق با استاندارد های روز کشور های صنعتی می باشد.

در حال حاضر فعالیت های این شرکت معطوف به تامین نماهای چوبی ( ترمووود، پنل پارکلس، پنل اچ پی ال)ُ، فروش و پخش پارکت چوب و همچنین ارا‌ئه خدمات مهندسی، مشاوره و اجرا برای این دسته از محصولات میباشد.

چرا کارینگتون

کلیه فعالیت های شرکت کارینگتون اینترنشنال معطوف به شناسائی و درک مشکلات مشتریان و ارائه پاسخ های مناسب می باشد. از این رو جهت گیری های اصلی این شرکت بر اساس ۴ محور مهم زیر تنظیم می گردد:

۱شفافیت

آگاهی حق مشتری است و مشتری حق انتخاب دارد. ما به این اصل اعتقاد راسخ داریم و بدان پایبندیم. اطلاعات در همه امور اعم از بازرگانی و فنی بصورت شفاف در اختیار مشتریان شرکت کارینگتون اینترنشنال قرار می گیرد.

۲نوآوری

در اخذ نمایندگی و انتخاب محصولات، شرکت کارینگتون اینترنشنال هرگز به دنبال کالاهای پرسود نمی باشد، بلکه مبنای انتخاب، کالا ها و خدماتی است که موجب نوآوری می گردد و انگیزه لازم را برای حرکت در پرسنل شرکت، مشتریان و نیرو های اجرائی ایجاد می کند.

۳مشتری مداری

شرکت کارینگتون اینترنشنال به نگرانی ها و دغدغه های مشتریان واقف است. مشتری ایرانی به دنبال کالاهای مرغوب، فروشندگان ثابت قدم، قیمت های منصفانه و خدمات اجرائی بی نقص می باشد. شرکت کارینگتون اینترنشنال تلاش می کند به خواسته های مشتریان در این زمینه ها رسیدگی نماید.

تلفن: ۲۲۶۷۱۲۰۰-۰۲۱ | ایمیل: info@carrington-intl.com

سایت:www.carrington.ir

 

۲۰۱۲۱۲۰۸۰۲۵۹۴۴_thumb

۲۰۱۳۰۸۱۳۰۱۴۶۲۲

۲۰۱۲۱۰۲۴۱۰۱۱۱۲_about

۲۰۱۲۱۰۲۷۱۰۳۶۵۴_history

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.