گروه معماری ساتر سازه

شرکت ماهون چوب قم

با هدف توسعه و ابادانی کشور عزیز و سربلندمان جمهوری اسلامی ایران با توان مدیریتی و مهندسی در گستره کار مدیریت و مشاوره واجرای پروژه های عمرانی و مسکونی در سال ۱۳۸۰ وارد عرصه ساخت و ساز گردیده است.
همچنین برنامه راهبردی شرکت به استفاده از تکنولوژِی دانش بنیان.نواوری.مدرن سازی و استاندارسازی سازه ها و در نهایت رضایت مندی کارفرمایان محترم بوده و بهبود مستمر و پویایی شرکت همواره از اهداف ما می باشد.
مهندسین این گروه جهت بهره مندی از نواوری و دانش روز با حضور در همایش ها و کنفرانس ها و گذراندن دوره های تخصصی.یافته ها و تجارب خود را ارتقا بخشیده تا ایفای نقشی بهتر در ساختار مدیریتی و اجرایی کشور عزیزمان داشته باشند.
این مجموعه به منظور ارایه بهترین طراحی ها و سرعت اجرای بالا مجرب ترین ارشیتکت ها و مهندسین سازه و طراحان صنعتی را گردهم اورده که در پروژه های متعددی در امر مدیریت پیمان و اجرای پروژه های ساختمانی ومعماری داخلی و همچنین طراحی نما و دکوراسیون داخلی صاحب قدم و سبک خاص و مدرن باشد.

دکوراسیون داخلی مدرن
طراحی مدرن از ترکیب دو سبک قدیم و جدید الهام گرفته شده است.
فکر نکنید برای اینکه طراحی داخلی منزلتان را عوض کنید و مدرن کنید باید تمامی وسایل و همه چیزهایی که در طی زندگی تهیه کرده اید دور بریزید.بلکه می توان با عوض کردن یکی از عناصر فضایی جدید ایجاد کرد ودکوراسیون مدرن خلق کرد.
در طراحی دکوراسیون داخلی ایده ها و فکرهایی به چشم می خورند که شاید خیلی ابتدایی و ساده و دور از ذهن به نظر ایند، ولی باید به موضوع اینطور بنگریم که در بحث دکوراسیون مدرن طوری طراحی کنیم که قابل درک و پذیرش برای تمام سلیقه ها باشد و از طرح های عجیب و ناهنجار دوری کنیم.
در طراحی داخلی به سبک مدرن نیاز نیست که حتما تابلوها و وسایل گران قیمت داشت و تهیه کرد بلکه می توان از ساده ترین و ارزانترین وسایل سبک مدرن را رقم زد.
در این گونه دکوراسیون نور نقش خاصی را ایفا می کند زیرا نورپردازی جلوه خاصی به پیش افتاده ترین وسایل خواهد داد.
ترکیب ایده ال نور پردازی ، رنگ و طراحی دیوارها ، کف پوشها باعث خلق یک اثر مدرن و زیبا خواهد بود و هر کدام به تنهایی جلوه خاصی نخواهد داشت.
همچنین در دکوراسیون منزل چوب نیز ایفای نقش خاصی دارد و در دیوارها ، قرنیزها ، پارکت ها و لوازم مختلف منزل و هماهنگی انها با هم یک فضایی دل انگیز و گرم را خلق خواهد کرد.معمولا به کارگیری چوب و سنگ در دکوراسیون داخلی فضایی مدرن را همراه داشته است.
در طراحی مدرن تلویزیون یا LED در جایی قرار می گیرد که از همه فضاهای منزل قابل رویت باشد. فضای پشت LED طوری طراحی می گردد که نمایان بیشتری داشته باشد و طراحی باید طوری باشد که هنگام خیره شدن به تلویزیون چشم خسته نشود ، چون فضای پشت ان نباید خسته کننده و یکنواخت باشد ، این طرح را می توان با سنگ انتیک به خوبی انجام داد.
در این گونه دکوراسیون شومینه نیز جلوه مناسبی به فضا می دهد که پیشنهاد می شود در دیوارهای دارای سطوح بالا از شومینه طرح LCD استفاده شود زیرا هم اجرای ان نسبت به شومینه های معمولی اسانتر و بدون دردسر است ،هم مقرون به صرفه است و فضای کمتری اشغال می کند.
علاوه بر این استفاده از خطوط منحنی و قوصی شکل در گچ بری ها و رابیتس ها در معماری داخلی تداعی خانه های مدرن را خواهد داشت که در مقایسه با خطوط صاف در بین مردم از محبوبیت بیشتری برخوردار است. استفاده از این خطوط و طراحی ها باعث افزایش تحرک قلب انسان و افزایش محبوبیت اینگونه معماری خواهد شد.

نمای مدرن
طراحی نمای ساختمان بسیار مورد اهمیت است زیرا اولین چیزی که در هنگام ورود به ساختمان به چشم می خورد و جلب توجه می کند نمایی مدرن و جذاب می باشد و نمای ساختمان تاثیر بسزایی در برداشت افراد از نوع و کیفیت مصالح و ساخت پروژه دارد.
یک طراحی مدرن و اجرای جذاب ان درپروژه اثری شاخص و ماندگار را در اذهان ایجاد می کند و طراحی نمای یک پروژه با توجه به بازار رقابتی مسکن و توقع کارفرمایان ضروری و اجتناب ناپذیر است ،همچنین نمای هر پروژه در شکل دهی و مدرن بودن یک مجموعه شهری بسیار موثر است. باید این طور بیان کرد که یکی از عناصر مهم در طراحی و اجرای پروژه است.
برای داشتن نمایی مدرن علاوه برداشتن طرح مدرن و جدید،گسترش فناوری و دانش روز، بهره گیری و استفاده از وسایل و تجهیزات پیشرفته و مصالح نوین ونیز ایده گرفتن از نماسازی مدرن سایر کشورهایی که صاحب سبک خاص و پیشرفته در معماری ساختمان می باشند لازم و ضروری است، البته متناسب با شرایط اقلیمی و اب و هوایی منطقه مشابه در کشور باید انتخاب گردد.
امروزه با مشاهده معماری کشورها و اقوام مختلف در می یابیم که هر کدام از انها تعریفی خاص از نمای مدرن دارند و از فرهنگ و تمایلات مردم ان کشور ترجمه می شود.
اینطور است که معماری مدرن در ایران ،ایتالیا ،افریقا ،اروپای شرقی ،اسیای شرقی و…تعریف متفاوتی دارند، که در برخی به هم نزدیک و زمانی نیز از هم دور می شوند تا جایی که سخت می توان انها را از یک سبک دانست .
در معماری مدرن ایرانی هنوز هم اثار و جزییات فراوانی از معماری گذشته مانند قوصها ، سر ستونها ، و پا فیلیها و حتی مجسمه های تاریخی یافت می شود و المانهای معماری قدیم نیز در نماها و معماری امروز ارشیتکت ها به کار گرفته می شود.

دکوراسیون داخلی اشپزخانه مدرن

در جوامع امروزی علاوه بر سبک زندگی دکوراسیون ها، رنگها، و همه چیز به صورت مدرن در امده، طبیعت انسان طوری است که خواهان تنوع و زیبایی است و علاقه مند به سبکهای جدید.
دکوراسیون های مدرن در هر جا و مکانی از خانه که باشند مطابق قانون خاصی هستند. ان هم یک نوع بی نظمی منظم که در انها از ترکیبات و تناقضات بسیاری استفاده می شود.
مهمترین قسمت هر خانه ای از دیدگاه خانم ها اشپزخانه و دکوراسیون داخلی آن می باشد. زیرا که خانم ها بیشترین وقت خود را در اشپزخانه سپری می کنند.
به همین دلیل باید دکوراسیون آن طوری طراحی گردد که تسهیل کننده کارها بوده و در عین حال زیبایی خاص خود را داشته باشد .
پس برای داشتن اشپزخانه مدرن نباید به یک سبک خاص و رنگ خاص بسنده کرد بلکه باید جسارت داشت و طرحها را متفکرانه انتخاب کرد.
از جذاب ترین و مهمترین قسمتهای دکوراسیون داخلی اشپزخانه کابینت آن می باشد. به همین علت هم هست که باید انتخاب آگاهانه برای طرح و رنگ آن داشته باشیم.
یکی از جدیدترین و مدرن ترین طرح های دکوراسیون اشپزخانه مدل جزیره ای است. که علاوه بر زیبایی خاص خود کاربردهای فراوانی را نیز دارد، مثلا از آن هم به عنوان میز کار اشپزخانه می توان استفاده نمود و هم به عنوان میز نهارخوری و جابجایی ظظروف نیز راحت تر انجام می گیرد.
از دیگر مزایای مدل اشپزخانه جزیره ای دسترس اسان به کشوهای کابینت و ظروف را عنوان کرد.
رنگ نیز در دکوراسیون داخلی اشپزخانه دارای اهمیت ویژه ای است، چه رنگ کابینت چه کاشیها ، که متضاد نمودن رنگ روشن و تیره تو مدرن جلوه دادن فضا بی تاثیر نیست.

رنگ در دکوراسیون منزل

در بحث طراحی و دکوراسیون منزل رنگ نقش اساسی را ایفا می کند ، رنگ دیوارها و سقف و برخی دکورها از لحاظ روانشناسی بسیار مهم هستند .
اینها هستند که احساس آرامش، امنیت و رضایتمندی را به انسان در یک محیط القا می کنند و تک تک این اجزا در دکوراسیون منزل هستند که محیطی را جذاب یا منفی می نمایند .در اینجا با چند مطلب در مورد انتخاب رنگ مناسب آشنا خواهید شد .

۱) رنگ های تیره:
اگر رنگهایی مثل آبی پر رنگ ، قرمز و بنفش و سبز یشمی اگر نا مناسب در دکوراسیون منزل بکار ببریم می تواند به ما حسی غم و افسردگی را ببخشد .
اما اگر آنها را در جای دیگری و جای مناسب در دکوراسیون بکار ببریم می توان این حس بر عکس و حس امنیت و آرامش را در فرد القا کند .
۲) رنگ های روشن:
قطعا استفاده از رنگهای شاد در دکوراسیون داخلی مثل ، نارنجی و زرد ، آبی روشن و سبز ، احساسات را بر انگیخته می کند و موجب خواهد سد روحیه انسان بالا رفته و گردش خون در بدن افزایش یابد، تمامی این رنگ ها در دکوراسیون منزل نشان دوستی و ایجاد ارتباط در انسان هستند .
اگر از فضای مرده یا افسرده خسته شده اید برای دکوراسیون آشپزخانه و اتاق غذاخوری می تواند گزینه های خوبی باشند .
۳) رنگهای سرد:
انتخاب رنگهای سبز روشن ، طوسی ، آبی بسیار روشن و حتی نزدیک به سفید در دکوراسیون منزل اثر آرامش بخشی دارند . این رنگ ها برای اتاق خواب و اتاق نشیمن استفاده می شوند .
۴) رنگهای گرم:
استفاده از رنگ های زرد و نارنجی در دکوراسیون منزل و در بخش هایی از خانه حس گرما و حرارت را انتقال خواهند داد . به همین دلیل استفاده از چنین رنگ هایی در جاهایی از دکوراسیون منزل پیشنهاد می شود که برای استراحت و راحتی افراد هست .
۵) طوسی یا فیلی:
استفاده از این رنگ در دکوراسیون آشپزخانه و دکوراسیون پذیرایی توصیه نمی شود . مگر اینکه بخواهید استهای شما و میهمانتان کم شود .این رنگ حس آرامش و بی تفاوتی را القا خواهد کرد .
۶) قرمز:
این رنگ انرژی موجود در محیط را افزایش می دهد و تحریک پذیری بیشتری را موجب خواهد شد .
بهتر است به جای استفاده در دکوراسیون اتاق خواب کودک آن را در بخش هایی از دکوراسیون آشپزخانه و راهرو ها استفاده کرد .
۷) آبی تیره:
انتخاب این رنگ موجب افزایش ارتباط خواهد شد و استفاده از آن در کنار رنگهای متضادش ، برای غذاخوری مناسب خواهد بود .
گروه معماری ساتر سازه امیدوار است با دریافت این نکات رنگ های مناسبی را برای دکوراسیون منزل تان انتخاب کنید . تا در نهایت از حس آرامش و امنیت در محیط منزل تان لذت ببرید.

 

نشانی دفتر مرکزی: تهران سعادت اباد- میدان کاج – خیابان دوازدهم – ساختمان شماره ۴۳ – واحد ۱۱

تلفن :۰۲۱۲۲۱۴۴۰۷۰

فکس : ۰۲۱۲۲۰۷۷۲۵۲

ایمیل : satersaze@gmail.com

سایت:http://www.satersaze.ir/

اسلاید اسلاید-۲

 

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم