سرویس خواب های مدرن برای اتاق خواب های مدرن

شرکت ماهون چوب قم

چند مدل سرویس خواب را در این بخش از نوبرانه می خواهیم به تصویر بکشیم که دارای خصوصیات و ویژگی های مشترکی هستند. اگر خیلی دوست دارید که اتاق خواب مدرن خود را مدرن تر از قبل کنید حتما این مدل سرویس خواب ها را ببینید و از آنها برای انتخاب بهتر بهره ببرید.

تمامی مدل های موجود در این بخش گلچین محصولات شرکت های بزرگ تولیدی اروپایی هستند که در تولید و ارائه محصولات با کیفیت شهره هستند. در این سرویس خواب ها از کمترین میزان فلزات استفاده شده است و در بعضی از مدل ها که اصلا از فلز استفاده نشده است و تمام چوبی، پارچه ای و چرمی هستند.

تخت خواب ها از یک طراحی مینیمالیستی و خیلی ساده و در عین حال فوق العاده مدرن و شیک بهره می برند و با رنگ بندی متنوعی که دارند بخوبی با هر دکوراسیونی ست میشوند. این تخت خواب ها اثبات می کنند که سادگی و مدرنیته اصلا با هم در تضاد نیستند.

مدلهایی که چهارچوب چوبی دارند پایه دار هستند و از همان سیستم سرویس خواب های قدیمی برای افزایش ارتفاع در آنها استفاده شده است ولی در مدل های پارچه ای و چرمی شرایط متفاوت است و کل بدنه سرویس خواب بصورت یک تکه و فلت روی زمین قرارمیگیرند و از پایه خبری نیست.

تنها ایرادی که به این مدل سرویس خواب های دونفره میتوان گرفت این است که بعضی از مدلها دارای طراحی و شکل فیزیکی یک تکه هستند و این مورد، جابجایی و حمل و نقل این سرویس خواب ها را کمی سخت میکند. البته این سرویس خواب ها یک عیب بزرگ دیگر هم دارند، اگر گفتید ؟ بله درست حدس زدید بخوبی کیف پول شما را خالی می کنند تا حمل و نقل آن آسان شود.

ما برای اتاق خواب های کوچک و نقلی این مدل سرویس خواب ها را چندان مناسب نمی دانیم ولی اگر تصمیم خود را گرفته اید و به دنبال یک سرویس خواب مدرن برای اتاق خواب مدرن خود می گردید شک نکنید این محصولات انتخاب مناسبی هستند.

اتاق-خواب-شیک-مدرن اتاق-خواب-مدرن انواع-مدل-های-تحت-خواب تخت-خواب تخت-خواب-۲۰۱۴ تخت-خواب-ام-دی-اف تخت-خواب-دو-نفره تخت-خواب-مدرن۱ تخت-خواب-مدرن-متنوع تخت-خواب-معلق سرویس-خواب سرویس-خواب-۲۰۱۴ سرویس-خواب-چرمی سرویس-خواب-چرمی-پارچه سرویس-خواب-دو-نفره۱ سرویس-خواب-مدرن مدل-اتاق-خواب-مدرن

مدل-جدید-سرویس-خواب

 

منبع: http://www.nobaraneh.com/

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم