سرویس خواب اتاق عروس با طرح زیبا، دایره ای و مدرن

شرکت ماهون چوب قم

بسیارند افرادی که تمایل دارند دکوراسیونی متفاوت و غیر تکراری در اتاق خواب منزل داشته باشند ، خوب طراحان و تولیدکنندگان تجهیزات دکوراسیونی هم بی کار ننشسته اند و اقدام به ساخت تجهیزاتی کرده اند که باب میل این افراد باشد و اتاق خواب آنها را دچار تغییر و تحولی اساسی کند. سرویس خواب های دو نفره معمولا مستطیل شکل هستند مگر خلاف آن ثابت شود که با ظهور سرویس خواب های دایره ای خلاف این موضوع کاملا ثابت شده است.

سرویس خواب های دو نفره دایره ای شکل از یک طراحی شیک و مدرن و فانتزی سود می برند و فقط شاید تنها برتری این سرویس خواب ها نسبت به مدل های معمولی فقط همین نو بودن طرح و شکل آنها باشد. یکی از معایب این مدل سرویس خواب ها این است که برای یک خواب راحت و دلچسب چندان انتخاب مناسبی به نظر نمی آیند و دلیل آن هم شکل فیزیکی آنهاست ، اگر شما یا همسرتان جزء افراد بدخواب هستید که در طول خواب شبانه بیش از اندازه در جای خود گردش و حرکت دارید اصلا سمت این مدل سرویس خواب ها نروید.

تخت-خواب۱ تخت-خواب-مدرن۱ سرویس-خواب-دو-نفره۲ سرویس-خواب-دو-نفره-۳۱ سرویس-خواب-مدرن۱ مدل-سرویس-خواب

مدل-سرویس-خواب-۲

 

منبع:http://www.nobaraneh.com/

مطالب مرتبط

2 نظر

    1. ایران چوب

      مانیای عزیز، این مدلها صرفا جهت مشاهده هستند. اگه چنین مدلهایی رو میخواهید میتونید به تولید کنندگان سفارش بدید. قسمت جدیدترین مدلها در سایت ایران چوب صرفا جهت ترغیب تولید کنندگان به روی آوردن به سمت مدلهای روز است. این مدلها بعضا در ایران تولید نمیشوند.

      پاسخ

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم