شرکت چوب صنعت دریس

شرکت ماهون چوب قم

با هدف نوآوری در تولید محصولات متنوع و قابل رقابت با شرکت های تولیدی مشابه جهت تامین نیازهای مشتریان در زمینه تولید انواع درب های چوبی و کابینت در سال ۱۳۸۱ تاسیس گردید، تا بتواند در تلاقی تجربه و تخصص  کنار هم خلاقیت و نوآوری نوین را با ارائه محصولات جدید در این صنعت به شما مشتریان گرامی عرضه نماید.

چوب صنعت دُریس هم اکنون با ارائه مدل های متنوع درب های  ضد سرقت ترکیه ای ، ضد سرقت ایرانی و چینی ، درب های تمام چوب ، درب های لابی ، درب های داخلی و کابینت به یکی از قطب های کشور در این زمینه تبدیل شده است.
درب های اچ دی اف (HDF)
برای ساخت این درب ها ابتدا یک کلاف چوبی مستطیل شکل ( مانند یک قاب عکس ) با توجه به ابعاد درب ساخته می شود و یا ورق های پیش ساخته ای مانند ورقهای HPL ، ورق های HDF و یا سایر ورق ها با توجه به سفارش مشتری بر رو و پشت کلاف پرس خواهد شد البته فضای خالی میان درب را یا باشبکه بندی چوبی و یا شبکه بندی هایی مقوایی که شباهت زیادی به لانه زنبور دارند و آن را هانی کامب می نامند پرمی کنند . استفاده از شبکه بندی ها در فضای خالی بین رویه های درب برای بالابردن مقاومت درب در برابر ضربه و شکنندگی می باشد .
لازم به ذکر است می توان از پرکننده های دیگری مانند پشم سنگ یا یونولیت برای پر کردن فضای خالی بین درب استفاده کرد . که عایق بهتری برای جلوگیری از انتشار صدا و همچنین اتلاف انرژی گرمایی و سرمایی می باشند .درب اچ دی اف ( HDF ) نیز مانند بسیاری از درب های موجود در بازار جزء دسته درب های روکشی می باشد . به طوری که روکش های HDF توسط یک سری تولید کنندگان رویه آماده می شود و تولید کنندگان درب تنها این رویه ها را بر روی کلاف چوبی که در مورد آن صحبت کردیم پرس خواهند کرد . که البته متاسفانه این رویه ها در ایران تولید نمی شوند . رویه های اچ دی اف ( HDF ) عمدتا از کشور های چین ، مالزی ، ترکیه و رومانی وارد بازار ایران می شوند.که از نظر کیفی و قیمت رویه های HDF تولیدی مالزی و چین در یک سطح و رویه های HDF تولید کشورهای رومانی و ترکیه نیز در یک سطح قراردارند . در حال حاضر رویه HDF ترک و رومانی موجود در بازار ایران از کیفیت بهتری برخوردار هستند . در ادامه رویه های HDF را در دو دسته بررسی خواهیم کرد :
۱) رویه HDF به صورت ورق مسطح
این ورق ها در بازار ایران با ضخامت ۳میلی متر به وفور یافت می شود
اما به طور محدود ورق HDF مسطح با ضخامت ۶ میلی متر نیز وجود دارد.اما جالب است بدانید که ورق های HDF مورد استفاده در صنعت درب همانطور که گفته شد فیبر می باشند که در حین تولید به وسیله غلطک های داغ شیارهایی مشابه طرح چوب بر روی سطح ورق HDF ایجاد می شود و در نهایت در برخی از تولیدات کارخانه ها یک آستر سفید بر روی ورق HDF پاشیده می شود که البته این حالت بیشتر در ورق های ۳ میلی متری دیده می شود .
ورق های مسطح ، هم به طور ساده مورد استفاده قرار می گیرد و هم
اینکه می توان به وسیله دستگاه CNC طرح های متنوعی را بر روی آن ایجاد کرد .در حاشیه:اخیرا استفاده از ورق های HDF در صنعت مبلمان منزل و ادارات بسیار مورد استفاده قرار گرفته است خصوصا در تولید میزهای جلو مبلی و میز تلویزیون و… و جایگزینی برای نئوپان ها و MDF های روکش چوب شده است . ۲) ورق های HDF قالب گیری شده :
در این روش خمیر HDF را به شکل های متنوعی قالب گیری می کنند و همانند ورق های مسطح شیار های مشابه رگه های چوب بر روی آن وحود دارد.این ورق ها با ضخامت ۳میلی متر و تقریبا در ۸ طرح مختلف در بازار وجود دارد . نکته مهم :در کارخانه های تولید کننده درب ، ورق های HDF را بوسیله دستگاه ممبران با PVC نیز روکش می کنند و درب هایی با نام درب PVC و یا درب HDF روکش PVC به بازار عرضه می کنند .
درب های HDF اچ دی اف ، برای چه فضاهایی مناسب است ؟
در صورتی که برای تولید درب HDF از ورق های HDF با ضخامت ۳ میلی متر استفاده شود . با توجه به اینکه نمی تواند فاکتورهای موثر در انتخاب درب ورودی واحد های مسکونی را برآورده سازد فقط استفاده از این گونه درب های HDF برای درب اتاق خواب و درب های توالت و حمام توصیه می شود . هرچند استفاده از درب HDF برای حمام و توالت مستلزم رعایت نکاتی می باشد . نکاتی را که رعایت آن در استفاده از درب HDF برای حمام و توالت باید به آن توجه کرد . اما ورق های HDF با ضخامت ۶ میلی متر و بیشتر را با توجه به ضخامت و فشردگی فیبر HDF می توان برای تولید درب های ورودی آپارتمان نیز مورد استفاده قرار داد. البته برای درب های ورودی آپارتمان نکاتی باید در تولید درب در نظر گرفته شود که فاکتور های موثر بر انتخاب یک درب ورودی آپارتمان را پوشش دهد
مشخصات در بهای ضد سرقت چینی :
ضخامت لنگه درب ۷۰ میلیمتر
ضخامت چهارچوب ۱۲ سانتی متر با قطر ورق ۱ میلیمتر
نمای کلی درب از ورق استیل با ضخامت ۱٫۲ میلیمتر و روکش رنگ پودری الکترواستاتیک و دارای طرح می باشد
ساختار داخلی درب از ورق استیل یکپارچه با پل های استحکام دهنده
جنس پاشنه درب از ورق استیل ضد زنگ می باشد .

اندازه های درب های ضد سرقت چینی(پشت در پشت چهارچوب) :
تک لنگه : ۱۰۵ *۲۰۵ سانتی متر
تک لنگه : ۱۰۵ * ۲۱۰ سانتی متر
دو لنگه : ۱۲۰ * ۲۰۵ سانتی متر
دو لنگه : ۱۱۷ * ۲۰۵ سانتی متر

درب های ضد سرقت ترکیه ای دارای :
چشمی بر روی درب
۴ عدد لولای مخفی قابل ریگلاژ
دستگیره لوکس به همراه اهرم قفل شب بند
سیستم مولتی قفل، که با چرخاندن کلید بطور همزمان تعداد ۸ زبانه ثابت و متحرک از دو جهت درب وارد چهارچوب می گردد.درب های ضد سرقت ترکیه ای دارای ۸ عدد کلید کامپیوتری اند که شامل:
۳ عدد کلید کارگری (قابل استفاده در زمان عملیات ساختمان)
۵ کلید اصلی (قابل استفاده پس از اتمام عملیات ساختمانی)مشخصات درب ضد سرقت ترکیه ای :
ضخامت لنگه درب ۹۰ میلیمتر
ضخامت چهارچوب ۱۷ سانتی متر با قطر ورق ۱٫۴ میلیمتر
ساختار داخلی درب از ورق استیل یکپارچه با پل های استحکام دهنده
جنس پاشنه درب از ورق استیل ضد زنگ می باشداندازه های استاندارد  درب های ضد سرقت ترکیه ای (پشت در پشت چهارچوب) :
تک لنگه : ۱۱۰ * ۲۱۰ سانتی متر
آدرس: تهران، اتوبان ستاری شمال به جنوب، بعد از اتوبان همت، ابتدای بلوار لاله، ساختمان گلشن، پلاک ۵، واحد یک
مدیریت:اسدی
تلفن : ۰۲۱۴۴۴۴۸۳۸۵- ۰۲۱۴۴۴۸۳۰۰۹
فکس : ۰۲۱۴۴۶۲۸۰۴۱
موبایل: در صورت تمایل به داشتن شماره موبایل مدیران میتوانید از قسمت تماس با ما درخواست بانک اطلاعات شماره های موبایل اصناف چوب را ارسال فرمائید.
ایمیل : Info@dooris.ir
وب سایت: http://www.dooris.ir/
ca713e1b-cfbd-4224-ba03-7f390f58a2ab cc01689d-2086-4184-94f3-d66ec9fdd755 ۳۰۱۰۳-۲۰۰x300 ۳۰۲۳۳-۲۰۰x300 ۴۴a1e411-15cc-44e5-a2e7-415cdcd23387 ۰۲۹۲e2b6-ab5c-43c6-9b2d-7b26efd8afba ۳۰۷c0620-5bfa-4c36-a388-ac3ad4c131ba ۴۷۲۶۹۱b2-7884-4ed6-966e-46d835e6e8ce Modern interior ۱۴۰۳۵۰_۲۸۵cc_(1)  ۳c8d4ff4-e1e0-480c-b13b-af7fbc6c94dc

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم