مدل های جدید کابینت آشپزخانه با طراحی بسیار شیک

شرکت ماهون چوب قم

امروزه مدل ها و البته جنس های مختلفی در صنعت کابینت به چشم میخورد که همین موجب سخت تر شدن انتخاب مدل و رنگ کابینت میشود پس بهتر است این انتخاب با دقت انجام شود چرا که تغییر دکوراسیون آشپزخانه پر هزینه و مشکل است .
تنوع در مدل های کابینت آشپزخانه و اهمیت زیاد آن در طراحی دکوراسیون آشپزخانه باعث شده است تا در تمام دنیا طراحی زیبا و اصولی کابینت آشپزخانه مورد توجه قرار گیرد یکی از بهترین ایده ها برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن طراحی کابینتی کاربردی و زیبا برای آشپزخانه است که در طی سالهای گذشته با پیشرفت در زمینه طراحی کابینت آشپزخانه با ایده های گوناگونی در زمینه دکوراسیون آشپزخانه مواجه هستیم. در ادامه با بررسی چند طراحی زیبای کابینت آشپزخانه ما را همراهی نمایید.

۳۶۲ ۳۶۳ ۳۶۵ ۳۶۸ ۳۷۰ ۳۷۱ Kitchen-Cabinets Kitchen-Cabinets-1 Kitchen-Cabinets-2 Kitchen-Cabinets-5 Kitchen-Cabinets-6  Kitchen-Cabinets-9

Kitchen-Cabinets-10

 

منبع:http://www.yaftabad.com/

مطالب مرتبط

2 نظر

  1. مینا صابر

    با تشکر از اطلاعات جامع شما در سایت.
    من نیاز به مشاوره و برآورد قیمت برای تغییر کابینتهای منزل شخصی دارم.
    که آیا شما کارشناسی برای بازدید از محل دارید ؟ یا اینکه اگر محصولات شما در مغازه ای است آدرس بدهید.

    با تشکر

    پاسخ
    1. ایران چوب

      سرکار خانم صابر شما میتوانید از قسمت بالای سایت گزینه “دسته بندی آگهی‌ها” و از “مصنوعات” گزینه “کابینت” را انتخاب کنید تا به اطلاعات سازندگان کابینت دست پیدا کنید. به اطلاع میرساند که ایران چوب هیچ یک از محصولات این سایت را تولید و یا عرضه نمیکند.

      پاسخ

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم